Tips på bra produkter
Hej!
Färgade i lördags min utväxt med Schwarzkopfs kashmere röda färg, och skulle vilja ha lite tips på vilken typ av Schampo jag kan ha utan att det drar ur färgen direkt. Vilka tips som helst går bra, även om jag är lite skeptisk till Balsammetoden (har använt den förut, men håret blev lika fett som innan jag duschade = no like).
Nu är det så att jag har i övriga håret Garniers blanksvarta färg. Skulle jag då kunna använda t.ex. Revlon professional nutri color creme fire red? Eller måste jag använda något annat för att den röda färgen ska stanna kvar?
Jag lite ny med det här med röd färgning, har färgat svart och brunlila tidigare men har aldrig gjort något för att det ska sitta kvar längre än dom X antal tvättar som stått på förpackningen.
Använder för övrigt inga andra hårprodukter what so ever i håret. Tycker inte att det behövs. Schampo har räckt för mej tidigare.
Så, vilket Schampo passar bäst till rödfärgat hår? Kan jag använda Revlons röda för att få färgen att sitta kvar? Tips? Trix? Nån? 
In vestigiis lupi...
Ingen?
In vestigiis lupi...