Schampo mot risigt hår
Både jag och mamma ha risigt hår så hon testade Dovs Schampo med Olja i. Jag va tvungen att testa den. Asså det är de enda j*vla schampot som fungerer i mitt hår å det är ett affärs schampoo och inte ett frisör Schampo, det förvånade mig verkligen.
Mitt vågiga hår kom tillbaka och det risiga håret försvann helt. Jag var alltid den tjejen som va tvungen att platta håret efter mitt hår torkart efter duschen, Men med de schampot behövde jag inte de! :)
Värt att testa! 
#2 Ja det är värt att testa. Men när mitt tog slut så gick jag ju tillbaka till mitt andra och efter 2-3 tvättar så fick jag tillbaka mtt risiga hår :( Så man får ju bara använda de!
Skriv sedan om du märkt någon skillnad. Jag märke bara lite skillnad efter första tvätten, men andre va det fint :)
#6 Varsågod :)
Testade det nu för första gången, det känns okej iallfall, framförallt i hårbotten och en bit ner (jag har väldigt långt hår) det är fortfarande "väldigt" risigt topparna och ca 1,5 dm ifrån topparna, men det känns lite bättre iallafall (kanske inbildning? ^^)
Får återkomma om några dagar :3
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
#8 Nej jag tror inte att du inbillar dig. Mitt risiga hår försvann när jag använde det. Men det är ju olika för olika hår. Men testa det ett tag :)
#10 Vad roligt att det funkade för dig också! Jag älskar det schampoot även om det är ett affärs schampoo :D
Funkar dove för dig?
annars brukar risiga hår vara torra, så att använda schampon utan Sulfater kan vara ett tips! Sulfaterna torkar ur håret och hårbotten väldigt mycket!
Balsammetoden är inget du vill prova? 
Yes det funkar, det kanske inte blir lika bra som om man skulle köra tex Balsammetoden. Men jag orkar inte sånna saker :P Jag har inte riktigt tid ^^
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns