Hår iFokus

Hår

Etikettprodukter
Läst 2747 ggr
[SelmaP]
0

Vad använder ni?

Iallafall så undrar jag vilka hårprodukter ni använder? T.ex vilket Schampo och Balsam?

Sen undrar jag om ni vet någon hårprodukt som typ.. ''återfuktar'' topparna? Mina toppar är ganska slitna :/!

Det finns också ett Balsam som jag inte riktigt minns namnet på och som jag letat efter i flera affärer men inte hittat. Den var så himla bra för mitt hår! Själva flaskan var blå, och balsamet var vitt. Finns säkert tusen såna men vet någon vad den heter och var den finns att köpa? :)

TatsuOni
0

Jag använder Loréals intense repair Schampo och hårinpckning. Köpt i en frisörsalong.

Ta lite oliv/solrosolja i hårtopparna eller vad som finns hemma. Det återfuktar bra.

"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

[SelmaP]
0

1#

Åh, tack för tipset! Jag testar det senare! :P

TatsuOni
0

Varsågod! Hoppas du får ordning på ditt hår.

"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

mikkan01
0

Använder lite allt möjligt, naturelles är bra för mig…tynger inte ner håret =)
Har ett Balsam från jásön med aloe vera…jättebra och vårdar håret prima. Brukar också istället för Balsam använda inpackning just på nederdelen av håret (garnier pärlemor&körsbärsextr.)

~mikkan

Gullan_J
0

Använder Loréal Professional Paris Shine Blond Schampo och Balsam. :D Köpt i salong

-Bättre ökänd än okänd

citytjejen
0

Jag använder alltid Head & Shoulders Schampo eftersom det håller min hårbotten i bra skick (får lätt torr hårbotten/mjäll) och just nu använder jag XL Hairpack eller Moroccan oil hårinpackning. Är mycket nöjd med båda dessa! Sen när håret är blött har jag alltid i Moroccan oil för att återfukta håret och för att det ska gå lättare att reda ut. Oljan ger fukt till håret och har verkligen gjort underverk med mitt hår.

/Christina

Chestnut
0

L'oreal intense repair (schampoo, Balsam & inpackning) eller Tigi Rockaholic (schampoo & balsam) eller Tigi Love Peace & The Planet (schampoo och Balsam, ekologiskt + hårsprayen som finns i den serien) är dem jag använder och växlar mellan för tillfället. Tidigare har jag kört mycket på Nashi Argan och Joico K-pak.

Använder aldrig schampoo köpt i vanliga affärer längre, mitt hår är värt de där extra kronorna! Har pga mediciner tappat massor av hår och det som blev kvar var en stor risboll hela förra året och nu försöker jag få tillbaka mitt tjocka, mjuka hår. Är nöjd med alla de produkter jag nämnt ovan.

Med vänliga hälsningar
Chess

[MossQ]
0

Har ett Schampo just nu som jag bara älskar.. Lanza och Balsam maccademmian e osäker på stavningen. Åxå superdrygt..avslutar sedan med morrocan oil..:)

jeessiikaa
0

Just nu använder jag Garniers Respons Schampo och Balsam, den med avocado och shea. Ibland har jag i kokosolja och ricinolja innan jag tvättar håret. Efter tvätten använder jag Proffs Morrocanoil och Aussie Conditioning Milk. Jag har massor av anda schampon, Balsam och hårinpackningar men de sparar jag tills jag har använt upp dessa.

fidojunior
0

Kör på Balsammetoden och använder Garant Såklart-balsam och Balsam från Garnier Nutris (Pure & Shine). Den sistnämda tycker jag inte så mycket om så ska byta när den är slut. Gillar balsamet från Tresemme Naturals och Garnier avocado & shea.

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

Liss
0

Jag använder Blow Pro, både shampoo och Balsam. Och så använder jag Revlon nutri color creme - 1002 white platinum då och då, för att ge håret boost.

Väldigt sällan har jag någon Olja i håret också. Till exempel ricinolja i hela håret.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

jasmina.p
0

moroccan oil i topparna efter duschen, kör på Balsammetoden som jag nu kört på i 7veckor :)

http://liveforthemoment-jasmina.blogspot.com/
Bloggen om kaninerna, hunden och hästarna även allt omkring!