Hur ofta tvättar du ditt hår?
Hur ofta tvättar ni era hår?
Jag tvättar mitt varannan dag :)
http://emmaskaninselar.blogg.se/
jag tvättar mitt hår var 6 dag :) å mitt hår mår jättebra av det!
www.strangegirlyouknow.blogspot.com
Ca varannan-var 3e dag :)
#1 Tur att det fungerar för ditt hår, hade jag gjort det så hade det sett ut som att jag inte hade tvättat håret på år och dar hehe :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 Ditt hår måste va jättefint ^^ Önskar jag kunde/ville tvätta det så sällan.
Jag tvättar varje till var tredje dag. Oftast varje för det känns som att jag tappar all volym dagen efter:P
Ca 2 ggr i veckan, måste tvätta det efter att jag varit i stallet och ridit ;)
jag tvättar mitt ca. varje dag , annars känner jag mej äcklig .. ;3
Ungefär var tredje, brukar bli 2 gånger i veckan.
Hälsningar Olivia
Titta gärna in på min blogg
Jag tvättar mitt hår var tredje dag typ ;) Och jag har långt håt och mitt hår mår jätte bra av detta. ;)

Jag tvättar håret var tredje dag eller ännu färre gånger. Ca 2-3 ggr i veckan är standart iaf. Torrschampo är räddningen, annars sätter jag bara upp det i en tofs. Mitt hår mår inte bra av att duschas ofta, det blir sjukligt torrt då.
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.
En gång i veckan (dreads) :p
Men innan jag skaffade dreads så tvättade jag håret 2-3 gånger i veckan (varannan dag / var tredje dag)
// Fawo (;
Oftast varje dag men försöker varannan eftersom det sliter :( Men det känns som att håret blir smutsigt efter en dag utsläppt :/
Tove Pettersson - Zoorinas kaningård
- Med pågående inriktningsbyte till renrasiga hermeliner till utställning samt kaniner till kel & hopp med mycket lovande temperament. Kika gärna in på hemsidan för mer info & bilder.
www.Zoorinas.webb.se

#10 Håller med, känns verkligen så. Men jag försöker tänka på att det är bra så det känns, och att andra verligen inte ser det. Man är bara nojjig.
#10 hårbotten börjar automatiskt producera mer fett om man tvättar det för ofta, så försök tvätta det mer sällan så kommer det inte kännas lika smutsigt på en gång;)
www.strangegirlyouknow.blogspot.com
var 5de dag..
får alldirg fett hår konstigt nog, fick jättefort fett hår när jag tvättade detvar tredje dag förut.

Varje dag tvättar jag mitt. Det blir liksom inte bra om jag inte gör det…
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
en gång i veckan! :)
2 gånger i veckan för att behålla min extremtoning bra och för att det är inte speciellt bra för håret att duscha för ofta.
Varannan-var tredje dag.
Egentligen skulle det räcka med att tvätta var femte till var sjätte dag, men eftersom lockarna ofta tappar volym, blir frissiga eller på annat sätt fula ett par dagar efter tvätt så blir det lite oftare. Tvättar alltså oftast inte för att håret är fett utan för att det ska bli finare.
Typ.. 2 ggr i veckan eller nåt :P När jag orkar alltså :P

var 6 -7 dag typ,
sommar tid tvättar jag hårbotten kanske 2 extra gånger beroende på om jag varit svettig..
mahre
1-2 gånger i veckan, det beror lite på vad jag har haft för mig.
För det mesta varannan dag, har tjockt hår och det blir så varmt och då blir det äckligt. Försöker dock om jag är ledig tvätta var tredje och ibland var fjärde istället :)
Jag tvättar mitt hår med Balsam en gång i veckan, jag är väldigt glad att jag inte behöver tvätta det oftare, för mitt hår är väldigt långt och jag vill inte slita på det i onödan.
Mina toppar är nog en 8 år nu, vad många gånger det har hunnit tvättats, ca en 450ggr, men tänk om jag tvättat det varje dag istället, då hade jag varit upp i nästan 3000 tvättar…det hade inte funnits mycket kvar av mitt hår då, hår som är som känsligast när det blött.
Ska nog försöka mig på BM, skadar ju inte att testa åtminstone.
Har också långt hår, fast mina toppar är nog inte mer än fem-sex år kanske. De är i ganska gott skick men de kanske kunde varit ännu bättre :)
Tvättar en gång i veckan ungefär ^^ Ibland blir det 8 dagar emellan, lite olika.
#25 Önskar att jag också kunde tvätta så sällan, vågar inte tänka på hur mitt hår skulle vart efter en vecka xD
#26 haha! :P Säg ju att de blir mer fett mer man tvättar ;)
Så försök dra ner? :) Lätt att sätta upp håret och då ser de inte så fett ut i värsta fall ;P och är man hemma en hel helg och inte gör nå speciellt kan man tex skippa de fast de känns äckligt! :P
Har hört förresten att hårbotten kan lukta äckligt eller något om man tvättar sällan, det är jag rädd för!
Menar håret ser bra ut men om de luktar kan jag ju knappast känna själv. :P
Jag tvättar mitt hår varje eller varannan dag, hatar att det blir helt "platt" & tappar volymen totalt, om jag inte har en bra hårdag är typ hela min dag förstörd haha.
MVH Wilma
1-2 gånger veckan eftersom jag har tonat hår.
Innan var det varannan dag.
Mvh Stefhanie
Björnbackens Kaniner
www.bjornbackenskaniner.weebly.com

23#
har du provat "wen" ? det innehåller ju inga tensider alls.
27#
håret kan bli fetare om man håller på att att gno och massera hårbotten, men du kan utan risk tvätta själva håret. Däremot så sliter det ju på stråna genom att tårka ut det, därför rekomenderar jag i alla fall att inte alltid tvätta längden, om man inte har ett jobb som får håret stt lukta illa, tex gatukök mm. sen Balsam metoden eller Wen är ju bra.
#30 Nej det har jag inte provat, ska kika om det är nåt för mig, tack såmycket för tipset, kram!
Tvättar håret varannan dag. Vissa veckor varje dag om jag tränar.
När det behövs 
Nä, men det blir väl var tredje/fjärde dag någonting.
jag tvättar mig 3 gånger per vecka
Jag har väldigt tjockt hår så varannan dag ! 
2-3 gånger i veckan. :)
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se

37# jag har super tjockt hår jag med, men det räcker med 6-7 dagar, så jag tror inte att det har med tjocklek att göra, utan talj produktion ….
förr när jag var ung, hade jag fetare hår, nu njuter jag av att slippa ha det.
2 gånger i veckan,
Mitt hår är supertorrt och jag har nästan aldrig problem med fett hår, men om ja märker att håret blir fett brukar jag låta det va så någon dag, för jag har fått för mig att de är bra för håret att få vara fett ibland (haha) Använder Balsammetoden förresten,super!
Ricinolja 3/vecka sedan 24/12 - 2011.
www.elinvikstrom.blogg.se
Har använt Balsammetoden ett tag, förutom att det gjort under för mitt hår så är hårbotten mycket mindre stressad så det ser inte fett ut typ dagen efter tvätt… Just nu tvättar jag håret var tredje dag, men under sommarlovet ska jag sträcka ut det till var fjärde, helst femte.
1 gång i veckan, ibland 2.
Nuuu tvättar jag väl mitt hår sådär var tredje dag istället :p
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
2-3 gånger i veckan
(varannan dag/var tredje dag)
var tredje dag :)
Två gånger i veckan.