Snaggsnagg
Hallojs!
I lördags så rakade jag av allt mitt hår. Det är nu kanske 1mm långt. Detta gjorde jag dels för att jag är så trött på hår men också för att få ut helt nytt och fräscht hår. Börja om på nytt, liksom. Sedan trodde jag att jag skulle passa i det också, men det var ingen övervägande anledning…
Känns jättebra i alla fall, och man får lite väl mycket blickar när man går ut.
I söndags gick jag och min vän (som också har rakat) till en pizzeria och skulle äta, då frågade bagaren om vi var med i militären. Hahahahahaha.
Före
Efter
Kan bara tänka på hur fint mitt hår kommer bli när det växer ut och INTE är slitet som tusan som på före-bilden. Mitt hår är rätt tjockt och väldigt lockigt, just how I like it. 
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Tycker alltid det är lika häftigt med folk (ja, tjejer i alla fall) som vågar snagga sig! Du passade dessutom riktigt bra i det. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
skitsnyggt!!!!!!!! 

DU passade verkligen i snaggat men själv hade jag aldrig vågat :)
Wow du passar väldigt bra i snaggat!!
Tack så mycket alla! Känns jättebra, fast ja, just nu då det ännu är väldigt kallt ute (och regnigt och blåsigt rätt ofta dessutom…) så är det inte sådär superduperskönt. Men, kan ju bara tänka på hur det blir i sommar. Utan allt svettigt hår liksom.
Tydligen så regleras 50% av kroppsvärmen via huvudet haha. 
Wow. Verkligen jättesnyggt på dig!
Aut viam inveniam aut faciam
#6 Tack!
Jag har en fråga gottfolk. Som ni ser så har jag ju inte just nu något långt hår och sådär, men då det blir någon/några cm så vill jag börja tänka på att ta hand om det ordentligt. Jag kommer toppa det först i höst så det hinner få någon form av längd innan jag kapar det igen, men tips på Schampo, Balsam och hårinpackningar emottages tacksamt!