superlångt till kort *bilder*

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Största skillnad i längd på mitt hår var -07 och -10. Har dock inte bilder på någon av dem på denna datorn. Men kan lägga in när jag kommer åt dem. 
Mvh Ellenfyrkant

#1 Stor skillnad från -07 till -11. Men -11 var helt klart snyggast :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#4 Tycker du passade i kort hår!, jag ångrar mig väl inte direkt, men vill ha långt hår nu och det lär ju ta ett bra tag tills jag får tillbaka längden, även om det nästan är till axlarna nu..
#5 Tack! 
Jag har tyvär inga bilder på denhär datorn men när jag var 8 tror jag så rakade jg av mig håret så jag var rakad i nacken och lite längre där fram ungefär som #1 jag ångrar mig grymt och har nu till axlarna och och vill ha håret som gick till rumpan på mig igen. :( Ska skaffa hårfärlängning snart så jag kan fläta fina flätor :D

Jag tycker det är väldigt vågat att klippa av sig allt hår till kort, jag skulle personligen inte kunna göra det då jag verkligen älskar mitt långa hår
men det är väldigt snyggt 
#10, jättesnyggt!! :)
#10 Kanonsnyggt! Du passade riktigt bra i det 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Tack så mycket båda två. :)

#10 supersnyggt! Gillar bilen med
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
#1 Guuud vad snyggt! :D
Tove Pettersson - Zoorinas kaningård
- Med pågående inriktningsbyte till renrasiga hermeliner till utställning samt kaniner till kel & hopp med mycket lovande temperament. Kika gärna in på hemsidan för mer info & bilder.
www.Zoorinas.webb.se
Skulle vara kul att få se andras bilder om någon har gjort samma sak