Shampoo?
Blonderade håret ett flertal gånger under förra året, men beslöt maj för att låta min naturliga färg växa ut (mörkblond) Nu har utväxten kommit en bra bit (ca 6cm) och detta märker jag gör skillnad med shampoo och Balsam. Jag använder för färgat hår (dove) nu men håret verkar inte nöjt :P provade med fructis, nordic shine förra tvätten men det tyckte inte den färgade delen av håret om, utan blev strävt.
Hehe bråkigt hår, har ni tips?
Kolla hos frisören. Antingen så har de väl något ''mirakel-produkt'' som du kan använda.. annars kan du väl bara be om råd?
Lycka till!
Goodbye Kitty <3

Baslammetoden. Har vart utan Schampo i mer än ett år nu, och jag älskar mitt hår nu för tiden :)
Rekomenderar de 5 första produkterna på denna länk http://www.arnalids.se/group.asp?group=209
Mitt hår brukar kännas strävt om jag använt schampo/balsam med silikon i (finns att läsa om här) men givetvis finns det också shampoon som helt enkelt inte passar håret.
Själv har jag ganska så slitet hår men kör på Loreal Elvitals Rosa serie (Nutri gloss), dock inpackningen istället för Balsam (som innehåller silikon). Fungerar perfekt för mig med fint hår som är skadat.Finns ju inget Schampo i världen som kan laga hår, men det gör det glasnsigt och "halt" så det blir mer lättborstat och inte trasslar sig så värst =)
Men även jag har fått prova mig fram ^^ Tycker dock att Loeral är de enda som fungerat alls på mitt hår nästan, och till viss del head and shoulders i nödfall o.O
Hakuna matata!
Jag körde graham webb i ett halvår så såg mitt hår "lagat" ut trots att det såg ut som ett skatbo innan.
Det går inte på en sekund utan tog ett helt halvår.