Hår iFokus

Hår

Etikett: frisyrer
Läst 7473 ggr
Nali
0

Ny frisyr, hjälp!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan nu var det ungefär 5 månader sen jag klippte min frisyr och jag är redo att klippa mig igen! Jag har kollat runt lite på olika frisyrer men skulle gärna vilja ha tips från er. Jag är en hiphoptjej (ja jag har funderat på dreads, rastaflätor och allt möjligt men nej), jag är en tjej som älskar mitt hår så kortare än axlarna får det inte bli! Jag ser mig ungefär som ett lejon, håret är min stora man och det ska vara snyggt! Jag är inte rädd för att klippa bort lite hår, frisyren får vara galen men helst av allt cool så att säga. Jag lägger upp en halvbra bild på mig (hehehe) så kan ni gärna få komma med tips!

Nali
0

Förra året klippte jag en frisyr för första gången då gick det såhär

bild 1: hur jag såg ut innan

bild 2: hur jag ville klippa mig

bild 3: hur resultatet vart

Bild borttagen av Medarbetare. Observera att det enligt lagen (1960:729) om upphovsrätt litterära och konstnärliga verk inte är tillåtet att använda bilder utan upphovmannens tillstånd. Läs Viktigt gällande bilder! för mer info/Chamy

Nali
0

(I oktober klippte jag mig såhär, det var 2 gången jag klippte frisyr)

Bild 1: Hur jag ville klippa mig

bild 2: resultat

Bild borttagen av Medarbetare. Observera att det enligt lagen (1960:729) om upphovsrätt litterära och konstnärliga verk inte är tillåtet att använda bilder utan upphovmannens tillstånd. Läs Viktigt gällande bilder! för mer info/Chamy

Nali
0

Just ja, jag skulle också gärna vilja ha något med lugg, vad för sorts spelar ingen roll men benan på håret ska vara sned, hoppas ni förstår och kanske förstod bättre med vad jag menade när jag laddade upp bilderna

Arinya
0

frisyrtips

här haru en hel del med tips ;)

Nali
0

tyvärr kan man inte öppna länken :/

Arinya
0

#5 ojdå! här haru addressen :) www.frilla.se ;)

Nali
0

#6 tackar! :)

Nali
0

Ingen som har några idéer? :(

[oskuldast]
0

du kan ju klippa upp det och slänga i några inte standard slingor, tänkt på sidecut någon gång? det är ju galet snyggt men krävs dock lots and lots of mod! kolla runt lite på google så hittar du säkert någonting du tycker är snyggt :)

Denna kommentar har tagits bort.