Hår iFokus

Hår

Etiketter: färgblekningtoning
Läst 3034 ggr
XmangoX
0

Från mörkbrunt till slingat blondt.. Tips?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej,

nu är det så att jag skulle vilja ha håret så att det skulle se naturligt blondt ut , alltså, Mörkblondt med ljusa slingor i .. och på bilden ovan ser ni att jag har allt annat än ljust hår. Och mamma säger att det är så dyrt att gå till frissan så jag vet inte vad jag ska göra.

Har ni några tips hur jag kan göra? helst så att mitt hår inte ska bli så nött så det blit gummihår .. det skulle inte vara kul >:

Men tips på någon hårfärg som är speciellt bra ?

_Och jag kommer antagligen använda silver Schampo, så har ni några bra tips på silver Schampo oxå? :D:D:D     

tack i förväg !! :D_

fredrikaa
0

Hade mörkbrunt hår, ville bli blond… Resultatet blev blekningar 3 gånger sen en vanlig blond färg + slingor… Var fortfarande lika orange som en apelsin. Färgade brunt, provade sen med blonda slinogor.. .Blev skit bra. Sen ville jag ha mer slingor, provade. Blev gult. . . Fick gummihår, färgade brunt 5 gånger och nu är jag här.

Klippte av mig mitt hår igår till page för att få bort det mesta gummi.. Mitt tips är, gå till frissan. Alla mina prövningar gick på nästan 1000 kr så om jag hade lagt lite till hos frissan hade jag INTE fått ett  gummihår och även ett hår som jag skulle bli nöjd med.

Hunden är din bästa vän

ristrom.blogg.se