Hår iFokus

Hår

Etikett: frisyrer
Läst 2104 ggr
[Caifeen]
0

Färg och frisyr hjälp

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är trött på min frisyr och färg. Just nu har jag svart med typ orangea slingor (jag skulle slinga i omgångar), för tanken var att jag skulle färga hela håret rosa men jag har ändrat mig.

Har ni något förslag? Vill helast inte klippa speciellt mycket, kan dock finnas undantag men jag har sparat ut mitt hår i 1.5 år nu efter att jag klippte det väääldigt kort >.< Vill inte styla som en galing heller, men typ lite lagom Tungan ute

Bilden till vänster är för lite mer än ett år sen.
Bilden i mitten är från i sommras/höstas
Bilden till höger är från idag. Jag ser sjuk ut på alla bilderna men men ser iaf mitt ansikte :D

Alla färgförslag är välkommna utom svart :P

EDIT: jag ska skaffa bruna linser så de blir inte blå längre ifall det spelar roll :p

[Caifeen]
0

Har mer bilder på min blogg. Vissa är rätt dåliga dock :P

paow
0

Ett tag sedan de här inläggets skrevs men .. Har du rosa hår? tänkte på din bild eller "avatar" ? har själv haft rosa hår och påminnde väldigt om den färgen. Glad

En katt låter dig sova i sängen. Ute på kanten.

[Caifeen]
0

Ja, färgade det det 4 eller 5 juni med Special effects, färgen "Atomic pink", men efter en månad tröttnade jag och färgade brunt :) men det rosa lyser fortfarande igenom och det ser lila ut i solen. Ska vänta ett tag sen ska jag bleka för jag vill egentligen ha ljusbrunt Glad

paow
0

Jag hade också färgen ungefär 1 månad, dessutom på vintern - så jag syntes värkligen när jag kom där med all vit snö omkring mig, haha. Nu minns jag inte exakt vad min färg hette, men tror inte det var riktigt färg, utan mer toning eller vad man nu ska säga. :)

En katt låter dig sova i sängen. Ute på kanten.