Tigi Bedhead??
Hur är det egentligen.. Är Tigi Bedhead grymt överskattat? Att det mest säljer för att det är häftiga förpackningar och luktar otroligt gott??
Jag har möjlighet att köpa Tigi BedHead Fashionista shampo och Balsam för färgat hår ett väldigt bra pris.. Men när det gäller just för färgat hår så vill jag verligen ha något som är bra..
Vad säger ni om BedHead's shampo och Balsam, är de bra, som andra salongs shampon eller är de övversakttade?
det ju ju betydligt bättre än det man köper i mataffär.. "frisör"grejer är alltid bättre. Har inga egna erfarenheter av just de produkterna dock, men enligt min kompis som är frisör, så däger han att de är bra.
#1 Fast det beror ju lite på vad man är ute efter också… Det finns dyra frisörschampon och Balsam som inte kan mäta sig med billiga mataffärsmärken på vissa punkter. Bara en sådan som sak som Silikoner. Det finns fler och fler som vill undvika det. Då är det oftast dom billigaste balsamen som gäller..
Sajtvärd på Iller.ifokus

Putt för den här tråden.
Nu är jag ute efter nytt Schampo och Balsam och Tigi's erbjudande man ser överallt 750mlx2 för 399:- är ju minst sagt lockande.
Frågan är hur de kan sälja ut det så billigt överallt? Jag börjar tro att det inte alls är värt så mycket som de påstås (upp till 918:- har jag sett på en onlineshop!)
Någon som vet?
#2 Nja, det stämmer inte. Kolla på innehållsförteckningarna i balsamen i mataffärer, nästan alla innehåller silikon, även om vissa schampon är utan. Då vet jag betydligt fler frisörmärken som är utan Silikoner.
#3 Varför de säljs så billigt vet jag inte, kanske sortiment som ska utgå? I vilket fall så vet jag att några av deras schampon innehåller Silikoner, så kolla upp sånt innan du köper bara.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#4 De har haft det på lågt pris i säkert 2 år som en "kampanj".
Men jag har läst runt en hel del nu och jag tänker inte köpa det. En tjej jag läste om hade pratat med de på Tigi och de hade i princip sagt att det som får Tigi att sälja så bra är deras inbjudande, snygga flaskor och deras goda lukt.
Även deras lotion de har var egentligen inget att ha (enligt de själva) utan att den hade de mest för att ha ett stort sortiment.
Väldigt tråkigt tycker jag, eftersom jag ju faktiskt blivit tarv på deras snygga flaskor och goda lukt. Men finns där inget bra innehåll så struntar jag i det och letar vidare efter ett BRA Schampo.