Hår iFokus

Hår

Etiketthårprojekt
Läst 3369 ggr
shimmer
0

bästa balsam?

hejhej, skulle vilja veta vilket/vilka Balsam som ni tycker är bäst..

vornanen
0

Jag använder förvisso hela serien, men balsamet från PHC är riktigt bra för mig iallafall.

Tror att det är ganska individuellt, alla har ju olika hår.

Brownie
0

Jag använder Wella någonting,det är iaf en guldig flaska ;)

Funkar väldigt bra för mig :)

Alex
0

Man bör använda Schampo och Balsam ur samma serie för att det ska fungera bra. Själv använder jag Schwarzkopf Gliss, för färgat hår. Tycker det är kanon.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

[Caifeen]
0

Använder Elvital från Lóréal Paris, och det funkar jättebra! Skrattande

Adina
0

Pärglans, tror det är från barnängen?
Sen Schwarzkopf Gliss funkar super för mig :)

binx
0

Ouh, själv har jag så sönderblekt hår att jag behöver den dyraste skiten för att det ska sitta kvar på huvudet Rynkar på näsan.. så jag använder Matrix inpackning och Matrix Schampo också tror jag. Brukar dock ha i silverschampo någon gång i veckan för att få bort lite röda toner.

Strumpa
0

Elvital från Loreal är faktiskt väldigt prisvärt :) Jag använder både den röda och den rosa serien. Annars brukar jag använda Tigi/Catwalk.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

mandariiin
0

Matrix, sleek look tror jag det heter. bästa jag någonsin har testat! har både Schampo + Balsam.

FamusLastWords
0

Nivea Repair nånting Balsam , så använder jag inpackingen också ibland :)

Gudris
0

Mitt favvobalsam är Änglamark Sensibel Balsam, trpkigt bara att det är oparfymerat…

tjoffsa
0

jag använder ACO hårbalsam från apoteket och Dove shampo tillsammans..Håret blir verkligen återfuktad för mig som har tunt slitet hår.

Viljans
0

Använder TRESemme balsam+shampoo, innan det hade jag torrt och fult hår, sen när jag började använda TRESemme så blev mitt hår mycket mjukare och glansigare.

Denna kommentar har tagits bort.
[Caifeen]
0

#13: Omg, hahah jag har aldrig sett en ända balsamflaksa från TRESemmé. Vart köpte du det? :)

isay
0

TREsemmé repair Skrattande

Viljans
0

#14 Haha bara vanliga ICA. Varför skulle dom INTE ha Balsam? HAHA

ElinSvensson
0

Använder mig av L'oreals Absolut Repair. Ruskigt bra (y)

[Caifeen]
1

#16: HAHAH. Men jag har inte sett en ända balsamflaska från TRESemmé x) jag och min mamma spriger runt som galningar och letar i affärer men vi hittar inget xD

#17: Är det silikonfritt? :)

ElinSvensson
0

#18 Angående TREsemmé brukar de säljas i dubbelförpackning, en Balsam och en schampoo ;)

Och ja det är silikonfritt, här är en länk, rekomenderas verkligen! =)

[Caifeen]
0

#19: Jaha, för mitt Absolut Repair schampoo inehåller silikon.Amodimethicone står det.

ElinSvensson
0

#20 Har du samma ?

[Caifeen]
0

#21: Ja, men bara schampoot :)

ElinSvensson
0

#22 Lustigt, var ändå i en affär och frågade om silikon fritt ;) Jag använder nämligen schampoot, balsamet och hårinpackningen! Orkar dock inte springa och kolla vad det innehåller ;P