Hår iFokus

Hår

Etiketthårvård
Läst 2093 ggr
Birke
0

Provat TRESemmé?

Någon som har provat det nya schampot o balsamen (finns även andra produkter inom serien) TRESemmé? Jag köpte hem det idag, det återfuktande tror jag. Har alltit trott att det var svindyrt, vilket man tror när man kollar på priset. Sen började jag kolla på priset per liter, o då visade det sig att det kostade lika mycket som mitt nuvarande Schampo, Garnier Fructis, så då tänkte jag; Äh, let´s try it ;)

Nu vill jag veta vad ni tkr om det märket, och de produkter ni provat.

Alex
0

Jag har testat Schampo och Balsam, samt mousse, spray och värmeskyddet. Värmeskyddet är det enda jag gillar… Schampot och balsamet föll mig inte i smaken alls, kändes som att det krävdes för mycket för att vara ett så "bra" märke och sprayen och moussen tyckte jag helt enkelt inte gjorde så mycket alls…

Värmesprayen däremot höll vad den lovade, skyddar och gör håret glansigt och mjukt, så den funkar. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

ElinSvensson
0

Jag har börjat använda schampoot och balsamet, på mig funkar det jätte bra faktiskt!
Har inte testat värme sprayet, men kanske jag ska göra då Flört

Birke
0

Ok. Tack ;P

Då ska jag prova värmesprayen alltså :D

Alex
0

Kan ju tillägga att jag bara använt schampot och balsamet en gång, men tycker det finns betydligt bättre… I alla fall för mig.

Mvh Alex
Värd för Ridsport

ElinSvensson
0

#4 klart det finns bättre, men om man säger i just den prisklassen, tyckte jag det var bättre än fructis och alla de andra "mataffärs"produkterna.

Dock har jag inte använt någon längre tid, men än så länge verkar det bra för just mitt hår.

Alex
0

#5 Fructis tycker jag är skit, så att det är bättre än det ser jag inte som nåt konstigt. Tungan ute Men eftersom de marknadsför det som frisörprodukter, fast i en budgetprisklass ungefär, så jämför jag det med andra frisörprodukter. Och där är de inte i närheten…

Mvh Alex
Värd för Ridsport

ElinSvensson
0

#6 ah, då hänger jag med hur du tänker, och jag håller med Flört

Men jag tycker att det fungerar helt okej, för det priset!

isay
0

jag har värmesprayen nu, och jag tycker den är bra, håret blir mjukt och glansigt! :D

isay
0

har testat shampot och balsamet nu med, för mig passade de jättebra!!

BeatriceHolmberg
0

Har testat schampoo och Balsam i ca en månad nu , och jag tycker det känns bra :)

Dom har väl någon hårinpackning också va ?