Hår iFokus

Hår

Etiketterfärgblekningtoning
Läst 1591 ggr
Ludwis
2009-08-02 12:24
0

schwarzkopf?

Är det någon som vet om schwartzkopf essentialcolor är bra? Någon som just testat den i nr 223 bärnsten? :)

Alex
2009-08-02 16:42
0

Har aldrig testat just den, men Schwarzkopf brukar ha bra produkter, så skulle inte tro nåt annat. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

zuperzita
2009-08-02 18:30
0

säkert kanon! Jag hade deras ett silvershampoo det var riktigt bra :)

Ludwis
2009-08-02 23:55
0

Ja jag tycker också att dom har bra produkter :) Ska inhandla färgen i morgon men köra några tvättar med silver Schampo först då jag gjorde slingor för någon vecka sedan så det inte blir någon ill röd färg, så får vi se hur resultatet blir sedan Glad

Kisemisen
2009-08-15 03:10
0

Jag och min syster hade en hår-lördag där vi pyntar om håret, inpackningar, färgningar m.m 2 gånger i månaden och då skulle vi färga hennes hår och använde oss av den färgen!
Det blev otroooligt fint, passade henne perfekt just den nyansen och Schwarzkopf (svarthuvud, hehe) har otroligt bra produkter så man kan ju inte tro något annat.
Men dock enligt mig, tycker jag att Mode-hårfärgerna (jane helen tror jag..) är mycket bättre! Eller ja, för mitt hår iallafall Skrattande

MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

Ludwis
2009-08-15 14:25
0

#4 Jag har nu testat denna färgen blev dock inte så bra inte så rött mest ljus brun aktik blev jag men tror att det beror på att jag hade slingat håret men blonda slinor innan för att få en jämnare och finare färg men de var väl så tort att det bara sög åt sig av färgen på ett sådant sätt att det inte blev som det skulle, men ska vänta några månader och testa igen, nu ska jag bara ta hand om håret så länge :)

men myket bra prudukter och bra efterbehandling som räker till 4 gånger.