Schwarzkopfs Gliss
Jag undrar om GLISS är ett bra Schampo för mig? Har hört att det inte har silikon i och att det är bra för håret. Jag får snabbt fett hår och i höstas och våras så tvättade jag håret varje dag eftersom jag red varje dag och blev svettig och äcklig av hjälmen. Nu i sommar har jag inte ridit så mkt och bara tvättat håret varannan dag, men har inte märkt någon skillnad. Köpte Gliss för färgat hår nu i veckan och tänkte prova. Vet nån något annat Schampo som kan vara bra om man har fett hår? Använder inte spray eller gel eller så i håret. Kan tillägga att jag är blond och har ganska tunt hår med tunna strån. Tacksam för alla tips 
Jag använder Schwarzkopf Gliss (för färgat hår) och älskar det! Enligt mig är det schampot som sticker ut bland de andra i de vanliga butikerna. Klart bästa budgetschampot.
Fungerar kanon och bevarar färgen riktigt bra (i alla fall på mig)även när det bara är tonat.
Angående att ditt hår blir fett, använder du Balsam i hårbotten? I så fall, låt bli det och ha det bara i längderna.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Ja okej. Men testa och tala gärna om vad du tyckte om det sen! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Har inte