.. gummihår :(
Jhapp. då har man gummihår. När jag färgade rosa hade jag inte gummi hår. Och nu från ingen stans kommer det. Enda sättet är väl att klippa av allt långt dyrbart hår. Och köpa löshår..
Eller kan jag låta det vara? Några tips? Jag vill inte klippa av mig älskade hår :(
Jag hade gummihår en gång efter att ha pentat det.
Jag låt det bara vara. RÖR det inte när det är blött, för då går det av. Använda ett bra Balsam med protein (naturell honung t.ex, detta är bättre än inget, men kanske inte supervårdande) och en bra inpackning, typ niveas intense repair för brittle and damaged hair (grå burk, gult lock). Honung är jättebra att blanda i inpackningar.
Använd endast Schampo i hårbotten för att ta bort fettet. Schampo är uttorkande.
Klipp håret 1 cm varje månad om du vill stanna i längd, tillslut är allt ris borta, men ha tålamod.
Mitt hår blev bra efter ett tag (även om andra säger att det är omöjligt). Och mitt hår var dåligt. Det ramlade av och jag kunde dra ett hårstrå till dubbel längd, sen gick det av.
Och låt det vila. Färga det inte så ett tag. Rosa färg brukar väl försvinna väldans fort antar jag, men lev med det.
#1 - jag måste färga om håret?! Jag kan inte gå runt och se ut som en apa i håret. Jag ska bara bleha utväxten nästa månad och färga. Det är inte gummi överallt. Bara på några ställen.. och jag har klippit överallt mer eller mindre. Det är 10 cm som är gummi. resten är inte knappt slitet.

Nä du får inte klippa nått på längden! Ditt hår är ju grymt!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#3 - haha tack :P det är slitet dock. men det är mindre gummi nu. jag ska ha hårinpackning udner natten. komemr troligen vara vaken hela natten, så ja :)
det är många som gillar mitt hår. inte jag där emot 

Hehe! Trist att du inte gillar det men du får stå ut!! För oss andras skull…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Jag skulle klippt bort det slitna .. annars kryper det slitna uppåt och så blir det ännu värre ..

vad e gummi hår? :S
#7 - slitet blekt hår drar du i det blir det längre och går av.