Presentationstråd 2020-2021
Jag tänkte att det kan vara trevligt att lära känna varandra härinne. Så presentera gärna er själva! Här nere har ni några frågor som ni kan svara på.
Ålder?
Hur långt hår har du?
Vilken hårfärg har du?
Vad är du intresserad av inom hår?
Övrigt om dig själv?
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
- Redigerat 2022-01-16 11:17 av TatsuOni
Ålder? 29
Hur långt hår har du? Fyra kvar cm till knäna (knävecken) i dagsläget.
Vilken hårfärg har du? Naturligt=ljusbrunt. Men jag färgar det svart med Henna och Indigo.
Vad är du intresserad av inom hår? Allt! Jag är en riktig hårnörd som läser om i princip allt inom ämnet! Men extra intressant är No poo, naturlig hårvård, historia och långt hår.
**Övrigt om dig själv? ** Jag jobbar som egenföretagande städerska.
Bor på landet i lägenhet med min sambo och våra tre katter.
Sparar ut håret till min genetiska maxlängd.
Introvert. (INTJ)
Gillar att läsa, sy, pyssla med olika hantverk och min trädgård m.m.
Älskar te och har inget emot att arbeta fysiskt på fritiden som t ex att lägga golv tillsammans med familjemedlemmar.
#0: Kul initiativ!
Ålder? 33
Hur långt hår har du? Har i skrivande stund en utväxt kortklippt frisyr och de längsta stråna är väl 2-3 cm ifrån axlarna.
Vilken hårfärg har du? Blond men funderar på att börja leka med naturliga hårfärgningar. Har tidigare färgat håret i alla möjliga Färger.
Vad är du intresserad av inom hår? Håller med föregående talare; naturlig hårvård, historia och långt hår.
Övrigt om dig själv? Jobbar som hästskötare och när jag inte dräller i stallet så tycker jag om att lyssna på ljudböcker, spela, pyssla, skriva, fota, virka
-vara kreativ helt enkelt. :)
Är en introvert, excentrisk ensamvarg.