Hår iFokus

Hår

Etikett: produkter
Läst 1667 ggr
Katarina97
0

Vilket schampo och balsam är bäst?

Är nyfiken på vilka schampon och Balsam ni använder? Berätta gärna också om vad för hårtyp ni har. Är medveten om att det finns massa andra alternativ man kan använda för att tvätta håret men just nu är jag intresserad av just schampoo och Balsam :)

Author7
0

Jag har otroligt känsligt hår  och använder därför Barnängens Schampo och Balsam. Mest pärlglans för då glänser håret mycket efteråt.

Medarbetare för Days of our lives

IzaEleonora
0

Av dem jag testat är helt klart kerastase min favorit varierar mellan olika i den serien beroende på behov men kör just nu bain riche dermo calm (för torr hårbotten och torra längder) som shampoo och fondant nutri creme som Balsam :) Håret har aldrig varit bättre :D

Carrosh
0

Använde Kérastase tidigare (lite olika beroende på om håret var färgat eller ej), men gick över till Matrix Biolage RAW i somras då de produkterna är fria från Silikoner, parabener och annat dumt. Väldigt snäll mot både natur och hår/hud. Tycker de fungerar jättebra och är förvånad över att det finns så få på marknaden som hakat på det här än..

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

IzaEleonora
0

#3 kommer nog ta sin tid, vissa märken är veganska och fler är utan parabener idag :) Men bara att få fram en ny produkt i ett märkte tar åtminstone ett år så att ändra eller lägga till en helt ny serie kan ta lång tid :) Men går ju helt klart åt det hållet :)

Carrosh
2

#4 Jo, men det är ju knappast någon nyhet att det är dåligt för natur och kropp med parabener och Silikoner osv. Och ändå kommer nya produkter ut hela tiden med de här grejerna i. Tror många är rädda för att det inte ska ligga några pengar i det, och det är nog därför det går så långsamt framåt. Men framåt går det ju iaf! 🙂

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[Tuulikki]
0

Detta schampo och balsam. Funkar bra till mitt hår, är veganskt, lätt att få tag i och är dessutom billigt🙂