Hår iFokus

Hår

Etiketter: färgblekningtoning
Läst 3837 ggr
gickan87
0

Använda färginpackning i ofärgat hår?

Undrar om man kan använda en röd färginpackning i ofärgat ljust hår med resultat?

Har en massa skvättar kvar från när jag hade rött hår och funderar på om man kan använda dem för att få rött hår tillfälligt över jul :)

MVH Erika :)

Vixxen
0

Testa!

gickan87
0

Är rädd att det ska misslyckas. Samtidigt borde det gå att tvätta ur med Schampo?

Surpan
0

Det kommer aldrig att bli helt fel skulle jag tro. Om du inte har jättelite kvar och det blir flammigt. Antingen så blir det rött eller så fäster det inte alls. Vad är det för inpackning? Jag har använt färginpackningar i ofärgat (mörkt) hår med varierande intensitet, men det har aldrig blivit dåligt.

/Surpan

gickan87
0

#3 Hårinpackningen heter Revilon professional nutri color creme nr. 600. Har drygt 300 ml kvar så räcker och blir över med :) Då testar jag

Vixxen
0

Berätta hur det gick!

gickan87
0

Det ska jag!

[pusselbit]
0

Undrar precis samma sak, så ska bli spännande att få veta resultat :)

[134643]
0

Revlons inpackningar ska ju inte fästa i oblekt/ofärgat hår, men konstigare saker har väl hänt haha. Jag är också nyfiken på resultatet ^^

Vixxen
0

Hur gick det med dina testförsök? 👍

gickan87
0

Har inte testat ännu. Får bli kommande kväll :)

Vixxen
0

Blir spännande på julafton vilken färg ditt huvud har! 🙂

gickan87
0

Redan ikväll faktiskt :) Sitter med rödfärg i håret nu, dock bara översta benan då jag insåg att håret suger åt sig så mycket att det troligen inte räcker till hela håret. Tänkte att det kan bli rätt häftigt :) Vid provslingan fäste färgen fast kanske inte så jättebra som jag hoppats. så testar längre stund nu och hoppas på mer färg.

gickan87
0

Har panik, blev jätteflammigt och illrött. Vet i nte Hur jag ska få ur färgen! Har tvättat med Schampo 8 gånger nu men färgen sitter kvar :'( Vad sjutton gör jag nu? Färga över? Bleka?

Vixxen
0

Tona det kanske?

gickan87
0

Tona med vad? :/

Vixxen
0

🤦‍♂️ Brukar inte tona… …nån annan som vet?

gickan87
0

Får dra på ig en mössa och gå och köpa blekmedel och nån ljusare brun hårfärg :/