vilken färg?
Rosa eller lila passa dig bra och eftersom du har ganska mörkt hår så skulle jag rekommendera att du bleker det först 🙂 Lägg gärna upp en bild när du har färgat det (om du vill såklart! 😉)
Tycker ditt hår var jättefint på bild 3, men säger nog som #1 och tror att lila skulle passa dig. 😊
Du kan ju alltid testa att färga det direkt, och om du har en ganska mörk färg borde det gå rättså bra iallafall. grejen med när man bleker är ju att håret blir typ poröst och suger åt sig färgen mycket bättre, bleker du inte håret finns det risk att färgen inte fäster. men det kanske man kan fixa genom att tvätta håret noga innan med ett mycket rengörande Schampo och sedan inte använda något Balsam. har tänkt på att det borde funka att tvätta håret med diskmedel också men hur bra det är för håret vet jag inte haha (säkert skonsammare än å bleka dock) Beror nog på hur mörkt ditt hår faktiskt är också för det ser olika mörkt ut på bilderna
jag färgade det brunt för några månader sen så typ hälften av mitt hår är som bild #1 och hälften är typ som bild #3 (: tänker ni på en ljus eller mörk lila?
ja kommer lägga upp bild om jag får ens färja det den färgen haha 😐
Du kanske skulle testa en avfärgning först då? 🙂
#4 okej :) jag ska helst h det gjort innan 20 okt . tänkte om det var dåligt för håret att färga på så kort tid eller?
Vet inte hur skadligt avfärgning är, men har för mig att extremfärger inte sliter alls, så tror inte det skulle vara någon fara
#6 det löste sig. min mamma vågar inte göra själv så vi åker ändå till frisötr xD
#7 och 8 tackar!
#8 Den var också väldigt fin! 👍