City gross, sista tvätten?
Hej!
Har sedan ett tag tillbaka funderat på att börja med den populära Balsammetoden. Imorgon ska jag handla, då på City gross, och tänkte höra om någon vet om de har ett eget slags schampoo/balsam (typ Budgets som deras märke heter?) … Någon som testat det ? Ska ju ha ett sista tvätten schampoo och sen ett Balsam.
Btw, kan man använda Aussie's inpackning i topparna?
Så irriterad jag bli, tredje gången jag får skriva samma sak igen! 😬 Jag skrev iaf att det finns en bra sida med godkända produkter, allt vad man kan tänkas behöva. http://stinamarkan.se/blogg/beauty/balsammetoden/produkter-for-balsammetoden Klicka bara in på den kategori där du vill hitta produkter. Aussie är inte godkänd som inpackning tyvärr. Kan tipsa om mina produkter som jag har som funkar urbra! Tvättbalsam: coop xtra, kostar ca 12-13 kr Vårdande balsam: garnier respons avocado och shea Inpackning: garnier körsbär och pärlemor Mousse (styling): got2be 2 sexy big volume mousse Dessa sorterna finns på maxi iaf, så borde finnas på city gross. Eller ja,coops finns inte på maxi iaf :p
Fructis har också väldigt bra Balsam, de luktar ju himla gott också. Det kan du använda som vårdande! 😊 Jag tyckte de tog slut så snabbt, den vårdande jag använder är lite drygare. Den funkar jättefint till mitt hår. Men det är ju så olika. Så prova dig fram! De säger att de här riktigt billiga balsamen, som coop, biltema, ica osv är de här tvättande balsamen. Att de andra är vårdande. Ha stina markans lista när du e i affärerna så du kan hitta och jämföra :)