Hår iFokus

Hår

Etikett: hårvård
Läst 1342 ggr
Surpan
0

Tvättbalsam - Såklart utgår

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejhej!

Jag behöver tips på nytt tvättbalsam till Balsammetoden. Jag var inne och läste lite bloggar i morse och det verkar som att Garant har gått ut med att deras Såklart Schampo och Balsam ska utgå. Eller ja, det står på deras hemsida i alla fall.

Så nu måste jag (och säkert flera andra) hitta ett nytt tvättbalsam.. 😕 Tips?

/Surpan

[pusselbit]
1

Va. NEEEEJ. Jag gillade det Schampo och balsamet! billigt, utan Silikoner, parfym  och parabener. vad synd.

Surpan
0

#1 Jättejättetrist! 😕

/Surpan

[Rhodugune]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja det var verkligen trist att höra, har du någon gång provat Neutral som säljs lite över allt både på Ika och Coop om jag minns rätt?

Surpan
0

Hm.. Aldrig sett Neutral. Får leta. 🙂

/Surpan

[Rhodugune]
0

Kolla upp om det kan vara något för dig, det är parfymfritt och prisvärt precis som såklarts Balsam, det var därför jag kom att tänka på det.

Surpan
1

Jag trodde jag skulle få större reaktioner faktiskt.. Detta är alltså ett aprilskämt 😊

/Surpan

Skogsraah
0

Men åh!! Skulle just skriva ett stort NEEEJ!!! När jag såg att det var ett skämt! Haha :D vilken tur att det var ett skämt!

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Surpan
0

#7 Hahah xD

/Surpan

[Rhodugune]
0

Haha vilken tur att det var ett skämt, förlåt att jag inte var roligare än så. :D

[pusselbit]
1

Jag hann säga det till min vän idag som använder det när vi stod på konsum och skulle köpa tvättbalsam. eeheehee. måste komma ihåg och säga att det inte var så;)

Surpan
0

#10 HAHA Underbart. 😂 Förlåt!

/Surpan

Everlyn
0

Hahaha åh vilken tur!!! Då kan jag säga till min bästa vän nu att hon inte alls behöver köpa varenda flaska hon får tag på 😃

Surpan
2

Hahaha Vad kul det vore om folk hade börjat bunkra upp! 😇

/Surpan

Vaargen
0

Jag tyckte att - garant såklart hade alldeles för små förpackningar så för mig spelar det ingen roll, finns massa annat bra :)