Få håret att växa snabbare?
Hur kan jag få håret att växa snabbare på ett enkelt sätt? 🙂
Hur sköter du ditt hår? Undviker du produkter som sliter på håret? Använder du värmeskydd?
Hårbottens-massage är väldigt bra också!
Medarbetare på Skor iFokus
Att ha en eterisk Olja som igångkickare för hårbotten är något jag verkligen tror på. Tillexempel Lavendel eller Rosmarin ( helst rosmarin) utspädd med en vegetabilisk olja i hårbotten eller väl utspätt i sista sköljvattnet. Sen vårda det hår man redan har så det inte går av från topparna :)
Att se över hur bra man äter kan också hjälpa. Äter man inte "optimalt" så kan inte håret växa lika snabbt. men äter man redan "optimalt" så kan man ju inte få håret att växa snabbare.
l'm back
skaffa löshår är nog snabbaste sättet
#5 Wow, vad är det för ögonfrans serum?😍
Medarbetare på Skor iFokus
#6 Xlash pro heter det. Har tyvärr bara en suddig bild på när jag precis börjat med det och sedan en från tre månader efter.
#8 Detta ska man massera in varsamt och sedan låta verka, vilket jag tolkar som att man inte behöver massera mer än för att sprida schampot till hela hårbottnen. Men jag har ju inte provat det själv ännu så vet inte om/hur det funkar
Stora Hårkuren, suveräna piller!
It's nice to be important, but it's more important to be nice!
kan man inte använda ricinolja också?
#11 Så sägs det, men personligen tycker jag inte ricinolja hjälper, men håret blir glansigare och finare. 🙂
24 weeks
170 days
4094 hours
245654 minutes
14739279 seconds