Få bort silikoner utan schampo
Har inget Schampo utan Silikoner i sig och måste få bort skit ur håret. Någon som vet ett sätt att få ut Silikoner utan Schampo med sls? Alternativet är att cykla ner till mataffären innan frukost imorgon, och det är jag inte så pepp på… (hinner inte någon annan dag, och skulle ogärna gå en vecka utan att tvätta håret när det är fullt av Silikoner och annat skräp)
Mitt vanliga har försvunnit från jordens yta, vilket är väldigt märkligt! Men tydligen hade mamma (som rensar skåpen lite hela tiden) minsann inte rört den…
Medarbetare på Skor iFokus
Har läst att det går med grön YES diskmedel om du har det :)
#1 är du säker? Kan du länka någonstans där du läst det?
Det är väl i största mån en nödlösning så att säga :)
Ja, jag googlade lite och många verkar vara eniga om att det går bra som sista Schampo! Dock tror jag att jag kör en lååång inpackning efter, för att jämna ut det!
Någon som vet vad man an göra för att få inpackningen att verka ännu bättre? Kan man ha i någon Olja tillexempel? (tänkte raps- eller olivolja eller jojoba)
#6 är Balsam bäst, eller kan jag ha det i min vanliga (självklart silikonfria) inpackning för bättre resultat?
#6 testade det, men tyckte inte att det blev så återfuktat… tror du jag kan ta min vanliga inpackning direkt efter?