Här har du en sida som jag fick fram snabbt. http://mjäll.nu/behandling-mjall #1 ja de är inte bara jag som vet de då! :D Men varför är dom så himla dåliga? Min mamma använde deras mjällschampo för några år sen, de blev bara värre för henne :o
Sevorex kör min mamma på, ingen huskur dock, hon har provat äppelcidervinäger funkadeinte, men det är ju olika beroende på hårtyp och hudtyp
Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus
Underskatta aldrig värmen från en kall nos 
Sund kropp och sund själ!
Man får Mjäll av olika anledningar, bla av stress och vad man äter.
Annars har Öl och inpackning av Öljäst fungerat bra för flera jag känner!
#1 HaS fungerar utmärkt på mig, det skiljer nog från person till person =)
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Jag har hört att vissa blivit bättre av Balsammetoden. Jag har inte testat det själv däremot. (jag gissar att det beror på vad som passar ens hår, är man en sån som BM passar för så kan nog rätt tvättmetod återställa balansen och man kan säkert därför bli av med mjäll).
l'm back
Okej, men hur ska kag göra när jag använder äppelcidervonäger och hur ofta?
Okej, men hur ska kag göra när jag använder äppelcidervonäger och hur ofta?
Läs på den sidan jag gav till dig istället! :)
Finns många anledningar till att jag anser att head and shoulders är big no-no, alltså inte bara för att det inte funkat mot Mjäll. Dels är schampot väldigt starkt, innehåller konstiga saker och tillsatser, och sen är detta ytterligare en anledning: http://www.greenpeace.org/international/en/news/Blogs/makingwaves/procter-gamble-commits-to-no-deforestation/blog/48849/?utm_campaign=SE%20Forests&utm_source=facebook.com&utm_medium=facebook%20post&utm_content=Heml%C3%B6sa%20orangutanger
Balsammetoden har hjälpt mig mot Mjäll. Använder neutrals Balsam, funkar bäst tycker jag.
Balsammetoden säger jag också. Hade Mjäll ibland innan (och när jag försökte med head and shoulder fick jag sår istället), men efter jag börjat med BM har jag inte haft några problem.
www.lockig.se är en bra sida för BM
//Jessie