Hår iFokus

Hår

Etikett: produkter
Läst 3491 ggr
Charlotte94
0

HAIRBELL Balsam och Schampo

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte höra med er om de är någon som har provat  HAIRBELL Balsam och Schampo ? Är det någon som vet om dem är bra eller inte? Har i alla fall beställt hem dem nu så får väl se om de ökar hårutväxten som dom de säger. Men vore kul och höra från någon som har provat och se vad ni tycker om det. 

Medda
0

Har själv undrat det samma, så lämnar ett avtryck och följer detta inlägg

When life rains on your parade, dance in the puddles 🌈

🌺Änglar IFokus

[Teddies matte]
0

Har inte provat, men om man kollar ingredienslistan finns det inget som skulle vara så speciellt som de påstår och få håret att  växa så snabbt. Det som de menar är speciellt för deras produkter är sojaprotein, äggskal extrakt, Keratin och B6 vitamin, men det kan man även hitta hos andra produkter eller få i sig på annat sätt,  som inte har de mindre bra ingredienserna i sig. Hairbell innehåller t.ex. mycket uttorkande alkohol.

Charlotte94
2

#2 tack för svaret och #1 jag får väl prova och återkomma med resultatet senare !

TokyoWings
0

Jag är också rätt nyfiken. Har hört att det är en hel del konstiga kemikalier men har aldrig checkat ingredienslistan själv.

RisingSun - Bloggandes om Tokyo, Japan
Medarbetare på Japan

Elliiez
0

Är också väldigt nyfiken! Ska beställa hem nästa vecka, om de inte funkar så vet jag å om de funkar..ja..då kommer min plånbok att bli tom antagligen, så vet inte riktigt vad jag hoppas på.

Men ärligt! Om det funkade skulle de vara världens mest säljande produkt redan.

Charlotte94
0

vi får hoppas att de funkar, borde få hem det när som :) Sen är det bara den jobbiga långa väntan när man ska se om det blir något resultat.

Miniland
0

Jag tänkte köpa det , men hört att det sliter och torkar ut håret 😮

~I am quiet because if I would speak I would tell the truth and hurt people ~