Hår iFokus

Hår

Etikett: nopoo
Läst 879 ggr
getflikkan
0

Era favorit balsam för bm?

Tänkte börja med Balsammetoden imorgon och har nu googlat runt efter olika Balsam och så, men det vore kul och veta era favoriter. Så vilka är era tvättbalsam, vårdande Balsam och inpackningsfavoriter ? :) Ni får gärna berätta om ni har några tips på billigare varianter som man kan hitta i mattaffärer och sådant så jag slipper beställa från internet ;) Och viket sista tvätten Schampo föredrar ni? Funderat på Coop xtras, men läst båda bra och dåliga saker om det så vill gärna ha tips så jag börjar BM så bra som möjligt. Tack på förhand :)

Wony
0

Jag har Neutral som tvättbalsam, Faith in Nature Jojoba som vårdande. Inpackning har jag aldrig haft behov av…

Sistaschampot jag använde, och som jag verkligen gillade, var Wackra by CCS Schampo.

[Teddies matte]
0

Neutral som tvättbalsam, Madára nourishing and repair conditioner som vårdande Balsam. Använder inte inpackning, lite kokosolja i topparna ibland.

getflikkan
0

Oj tack! Hört bra om neutral som tvättbalsam så får nog testa det :)

Kadoor
0

När jag använde mig utav BM använde jag Garnier respons avocado oil & shea butter som sista Schampo, och använde även samma fast i Balsam som vårdande Balsam i längderna. Fungerade bra tyckte jag. :) Kommer inte ihåg vilket jag hade som tvättbalsam, dock… Vet inte om de produkter jag använde är godkända fortfarande, men det går ju att kolla upp. ^^

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

getflikkan
0

#4 Jag har precis köpt garnier respons avocado oil & shea butter Balsam som jag hade tänkt ha som vårdande Balsam, så det ska fortfarande vara godkänt :)

[sofiaceberg]
0

Coops Schampo som sista-schampot, Coop Balsam som tvättbalsam och garnier respons avocado oil & Shea butter som vårdande Balsam. Använder ibland garnier respons pärlemor & körsbär inpackning. Funkar superbra för mig!! :D

Scorpio97
0

Använder Garnier Respons Avocado Oil & Sheabutter (:

//Jessie

getflikkan
0

#6 härligt! Precis dom produkterna jag köpte idag så hoppas det funkar lika väl för mig :) #7 verkar som den är riktigt bra!!

[Lilyz]
0

Jag använder Neutral Balsam som tvättbalsam och Tresemmé naturals som vårdande Balsam. Fungerar kanon för mig. (: