Hårproblem
Hejsan!
Jag är en 19 årig tjej som i flera års tid haft torrt och ostyrigt hår. Jag har provat ett flertal olika schampon, inpackningar och Balsam (dyra och billiga) men inget har funkat. Har bla prövat Kerastines produkter. Mitt hår är extremt torrt och slitet i längderna, det ser väldigt torrt ut, nästan som "fnöske" som man tänder eld med. Det är värst samma dag som jag tvättat det, men det är alltid torrt. Jag tvättar håret max 2 ggr i veckan, oftast bara 1 gång. Vad ska jag mer göra för att mitt hår ska bli glansigt och fint och framförallt inte torrt? (kan även tillägga att mitt hår är väldigt bångstyrigt, lite tjockt och vågigt. om man inte har en superbra plattång tex så blir det inte platt)
Har du testat Balsammetoden? :)
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus
Börja med Balsammetoden! Riktigt bra för torrt hår.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har samma proplem fast håret är ej tjockt. Jag använder Original Silicea och jag är jätte nöjd och gör Balsammetoden ibland.
Testade massa olika metoder och tillskott tills en tjej på apoteket berättade om Silicea. Fått både volym och glansigare hår. Rekomenderar till alla och acnen sen jag böjade är nästan helt borta.