Hår iFokus

Hår

Etiketthårvård
Läst 525 ggr
moizzz
0

Hår produkter

Jag har extremt självfallet hår och det är inte fint jämt :( jag letar just nu efter ett Schampo eller Balsam som inte ger volym. Jag har just nu Elvital Balsam med volym och gariner fructis volym Schampo, inte det bästa valet jag vet men det var det jag hitta. Jag skulle helst behålla märkena då det är det som passar mig. Ett krav är att det ska gå att köpa i mat butik :) jag behöver också tips på hur jag ska göra när jag sover. Jag kan gå o lägga mig med torrt eller blött hår och det är alltid kaos när jag vaknar. Förut funderade en sorts uppsättning men nu när mitt hår växt så fungerar det inte längre. Vet någon vad jag ska göra? Super super tacksam för alla svar :)

curlycandy
0

Jag har också självfall och mitt hår är väldigt sällan fint. Mitt bästa tips är att blöta fingrarna och dra dom genom håret på morgonen och låta bli borsten.

Om du gillar lockar så sov med flätor/fläta och gör samma sak på morgonen, blöt lite o dra fingrarna igenom.

Schampo utan volym finns överallt. Ett tips är att blanda ut schampot med lite Balsam så det inte torkar ut håret lika mycket och blir lite "tyngre".

moizzz
0

Tack för tipsen :) jag ska testa det men att sofa i Tofta fungerar inte :( men om jag duschar och blöter håret på morgonen blir det ok :)