Tunt hår
Hejsan! Jag har ett problem! Mitt hår är väldigt tunt och jag vet inte vad som kan göra det tjockare. Jag vill gärna ha långt hår men först vill jag få det tjockt, men jag har ingen aning hur jag ska få det. Jag håller mig alltid borta från värme saker i håret, för att det sliter ju något så förfärligt!
Vad är erat bästa tips för tjockt och hälsosamt hår?
Kram: Taylorgomez001
Enjoy the small things in Life...
For one day you will look back and realize they were the big things 
Tjockt hår finns det nog inte så mycket man kan göra för själv, finns ju dock tillskott man kan ta ifall man tappar en del hår, har själv testat Priorin Extra och fick tjockare hår iochmed att jag tappade mindre.
För ett hälsosammare och friskare (och även mer snabbväxande) rekommenderar jag Balsammetoden!
Vad gör Balsam metoden ut på??
Enjoy the small things in Life...
For one day you will look back and realize they were the big things 
#2 Gå in på www.lockig.se och läs, där hittar du allt du behöver veta!
Man slutar med Schampo och andra produkter som innehåller skadliga och uttorkande ämnen. Och tvättar håret med ett (eller två) Balsam godkända enligt Balsammetoden. Håret blir mer återfuktat och friskare.
Jag själv har alltid haft problem med torrt, skört hår som inte växte alls iochmed att det så fort blev slitet och behövde klippas ofta och mycket. Sen jag började med BM har det blivit så mycket längre och friskare.
Var får man tag i priorin extra?
Jag har googlat och kan bara se att det finns i Finland. Har kollat ett flertal apotek här i Sverige men här finns bara Priorin (utan Extra).
#4 På apotek, jag bor ju själv i Finland och som nedanstående säger så kanske det inte finns i Sverige än. Men finns ju andra tillskott som andra menar fungerar, ex. Silicea, stora hårkuren, har själv inte erfarenhet av dessa dock.