Annons:
Etiketterhårsakerverktygaccessoarer
Läst 916 ggr
Smurfen1
2020-02-20 16:09

Hårspännen som inte sliter på håret?

Finns det? Jag kan inte använda vanliga hårspännen för då går mitt hår av där spännet suttit.

Annons:
Wizbot
2020-02-20 16:25
#1

Låter svårt men varför vill du ha hårspännen? Är det för att få bort hår från ansiktet då kan du ju använda någon sorts hårband, är det för att få upp hela håret tror jag de stora klämmorna som är som två kammar som kläms ihop är bäst men om du vill forma en speciell frisyr är det nog svårt med något som både sitter kvar men ändå inte sliter. Om ditt hår bryts så lätt kan det dock bero på näringsbrist eller att håret blivit sönderbehandlat av värme och/eller kemikalier så det kanske vore bra att se över det?:)

Smurfen1
2020-02-20 16:57
#2

Nej jag äter bra och använder inga värmeverktyg, att det går av så lätt beror troligtvis på att mina hårstrån är så tunna och hårspännen sitter hårt mot hårstrået. Även en sån klämma förstör mitt hår, jag behöver hårspännen till att forma frisyr.

Wizbot
2020-02-20 17:09
#3

Färgar eller bleker du ditt hår då? Man kan ha brister även om man äter bra så du vet. Ibland har tarmen helt enkelt svårt att ta upp vissa näringsämnen eller så gör man slut på ovanligt mycket iom mens och annat. :)

Smurfen1
2020-02-20 22:33
#4

Färgar det ibland, inte så ofta.

TatsuOni
2020-02-21 15:22
#5

Hur långt hår har du och vad vill du göra med håret? Half upp? En knut? Få bort enstaka slingor?


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Upp till toppen
Annons: