Annons:
Etikettfrisyrer
Läst 519 ggr
Travis D
2019-09-17 09:01

Lugg?

Hej! Efter många om och men så har jag bestämt mig för att jag ska låta mitt hår vara lockigt. (naturligt lockigt). Men jag vill verkligen ha lugg 🥴 alltså VERKLIGEN ha lugg heheh.. Därför undrar jag tror ni det skulle kunna funka om man har bröst långt lockigt hår och lugg? 🤔

Annons:
sp0ngeb0b
2019-09-17 09:17
#1

Hur menar du med funka? Och hur lockigt hår har du? Jag har ungefär så långt hår som du beskriver, och lugg. Har inte superlockigt hår kanske, inte krulligt eller så, men definitivt lockigt. Jag brukar alltid föna luggen direkt efter tvätt, annars lägger den sig jättekonstigt när den lufttorkar. Sedan plattar jag den för att den ska hålla formen. Den blir ganska lockig och konstig om jag inte stylar den, och även om jag blir svettig eller om det regnar… tycker den är superfin men börjar tröttna på jobbet haha.

TatsuOni
2019-09-17 17:31
#2

Varför skulle det inte fungera? Kör på om du vill ha lugg!🙂


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Travis D
2019-09-18 21:04
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Förlåt att jag inte svarat men såhär blev det 🤪 Är jätte nöjd och alla tjejer jag träffat har tyckt att det är skit snyggt å passar mig typ alla killar har tyckt tvärtom 😂 Ful bild för att det är jag på bilden men såhär blev det 💞

sp0ngeb0b
2019-09-19 07:34
#4

Jättesnyggt! Skit i dem som inte gillar det. Jag har också haft flera som sagt att det inte blev fint, då sa jag bara tur att det inte är din lugg då! 😜

Travis D
2019-09-19 09:42
#5

#4 tack jag gillar luggen så lär nog behålla den ett bra tag 🤪

TatsuOni
2019-09-19 14:11
#6

Snyggt!🙂


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Annons:
serenas
2019-09-20 18:17
#7

Du blev jättefin med lugg ♥️♥️♥️

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
mostermimma
2019-09-23 11:20
#10

Snyggt! Det blir så mycket mer frisyr av långt hår med lugg. 🙂

Surpan
2019-09-26 18:17
#11

Vilken fin lugg :)

/Surpan

Upp till toppen
Annons: