Annons:
Etiketthårvård
Läst 534 ggr
shia
11/15/18, 11:55 AM

Blått till blond

Hej, färgade mitt hår blått för typ 3-4 v sedan, och färgen har nu snart gått ur helt(har typ slingor längst fram å lite längst ut på topparna halvblekt blå. I övrigt har jag tbx min "grundfärg" (mörkare blond) hade färgat det ljusare (eller tona eller vad man säg) innan skolstarten och skulle vilja ha den färgen, men kan jag färga nu eller måste jag vänta tills blånyansen helt försvinn it?

Annons:
taxarärbäst
11/15/18, 12:02 PM
#1

blanda citron, 6 c-vitamin brustabletter och Balsam! lägg i håret och låt det verka i 15minuter! brukar funka för mig iallafall! vilken blå färg använd du?

Denna kommentar har tagits bort.
-Aida-
11/15/18, 12:06 PM
#3

Tycker man bör ta hänsyn till att kass grammatik, kan bero på saker som dyslexi.

taxarärbäst
11/15/18, 12:12 PM
#4

#3 jag har dyslexi och kände mig väldigt sårad! (fast det inte var riktat till mig)

Surpan
11/15/18, 12:13 PM
#5

Jag har rensat lite i tråden nu så ni kan återgå till ämnet. 🙂

Håll god ton!

/Surpan

shia
11/15/18, 12:51 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#6

Ngn blåfärg från l'oreal. Bilder på mitt hår när det var färgat samt hur det är nu, tog där det syntes tydligast

Annons:
TatsuOni
11/15/18, 8:36 PM
#7

Vill du ha tillbaka din naturliga färg eller ha det blått igen?🙂


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

shia
11/15/18, 9:37 PM
#8

ljusare än min naturliga(har typ mörkblont eg å det är den som syns lite bakom det blåa, ljusade mitt hår i somras å vart bra då :) 

funderade mest på om det går att använda den färgningen(l'oreal, hittat samma förpackning på affärn som jag använde då) på mitt hår nu, eller om det blir konstigt iochmed lite blått är kvar

Surpan
11/16/18, 8:16 AM
#9

Det är så väldigt lite blått kvar så det tror jag absolut att det går. Det som kan hända är ju att det blåa aldrig försvinner av sig själv dock, och du måste bleka bort det. en det kan hända oavsett om du använder den nya färgen eller inte.

/Surpan

TatsuOni
11/16/18, 2:52 PM
#10

Jag tror som Surpan🙂


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Upp till toppen
Annons: