Era bästa hårvårdsprodukter
Jag har tänk skaffa nya hårvårdsprodukter.
Vilka använder ni? Hur fungerar det? Vad kostar det?
Vilken typ av produkter är det du tänker dig, då? Alltså… Vad för effekt önskar du få av dem? :)
Alltså vill väl få mer volym, att håret känns tjockt och friskt och ser glansigt ut. :)
Vad har du för hårtyp, om man får fråga? :) För mitt hår som lätt blir ganska torrt och risigt så har kokosnötsschampoo och en balsamschampookaka från Lush gjort underverk. De har massor med olika sorter, men det är ju lite olika vilket man ska välja beroende på hårtyp. Jag skulle dock rekommendera att använda det med ett annat Balsam, eventuellt. Balsammetoden kan också rekommenderas, om du har en sådan hårtyp som mår bra av sådant! Och Moroccan Oil ska ju vara väldigt bra, också, även om jag bara provat det ett fåtal gånger. Dock har jag tyckt väldigt mycket om vad det gjort för håret de gånger jag provat det. :D
Jag har mellantjockt hår ganska fint förutom topparna som behövs klippas ^^ Moroccan oil har jag haft förut, flaskan tog slut för nån månad sen och den fungerade jättebra. Men är sugen på att testa lite nya produkter :)
Jag förstår. Har du provat några hårprodukter från Lush? :) Jag kan i alla fall rekommendera dem varmt. Du kan ju alltid gå till en butik och fråga den som jobbar där, om du har någon i närheten. De brukar vara väldigt hjälpsamma.
Ska kolla upp det. Så på en blogg att en tjej testat. Det är väl som en liten kaka som man gnuggar i håret eller vad är det för något? ^^
Det finns många olika varianter, men det finns bland annat sådana schampookakor, ja. :) Min personliga favorit är den gula som heter Godiva, men det är som sagt lite olika vad som passar beroende på vad man har för hårtyp. Du kan ju läsa dig fram på hemsidan, eller fråga personalen! :D
Ja okej, tack så mycket :)