Volym UTAN produkter?
Som rubriken säger, nu vill jag ha massvis med tips för att få volym i håret utan produkter. Kanske föna på att visst sätt?? Massa tips och bilder uppskattas.
Jag brukar sätta upp mitt hår på kvällen i en "bulle" typ längst upp och sen på morgonen så har jag ganska mycket volym men det håller ju mera om man sätter i lite hår mousse eller hår spray men det är mitt tips och du kan ju blöta händerna och dra uppåt när du har suttit upp håret så blir det mera jag har "vanligt" platt hår som bara hänger kan lägga in en bild men sen och du vill ha platt men mera volym så sätt bara upp en lös hästsvans på toppen av huvudet så borde det vara bra men om du sätter svansen hårt så kommer du kanske att få ett veck i mitten av håret men en bild på mitt hår i vanliga fall
www.idasvardag.devote.se <3
Mitt bästa tips är en mini krustång som används i hårbotten för mer volym. Jag älskar den! Jag tuperar lite lätt i hårbotten och sedan krusar. Man kan sedan rufsa med bara fingrarna för att få upp volym.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Föna håret "upp och ner" eller använd difuser(rätt ord?) på fönen så ska du få mer volym :P Men som någon skrev , med lite produkter så håller de längre :P
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/