Kosttillskott för håret?
Jag är lite nyfiken.
- Tar ni tillskott för håret?
- Vad tar ni för något i så fall?
- Märker ni någon skillnad vad gäller ert hårs tillväxt?
Jag kan börja svara. 🙂
1. Jag har en reumatisk sjukdom som gör att jag under mina skov tappar mer hår. Jag beslutade mig för att köpa och testa ett tillskott. Detta var för ca. ett år sedan.
2. Jag använder främst Priorin men har även testa Hårkontroll. Jag tycker att Priorin har varit bäst.
3. Ja jag har märkt stor skillnad. Nu när jag kommer i ett skov så tappar jag inte alls lika mycket vilket känns bra. Ett plus är att mina naglar har blivit starkare, de brukar alltid skiva sig annars. 👍
Ja det gör jag.
Stora hårkuren.
Mitt hår växer snabbare sedan jag började äta det. Sedan jag började äta det så har jag även blivit av med dem eksem jag hade i över fem års tid utan att ha lyckats bli av med. Så uppenbarligen innehåller det någonting som min kropp behöver:) Jag tänker fortsätta äta det både för håret och hudens skull!
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
Wow, ja det verkar ju onekligen som att den innehöll något riktigt bra. Jag har problem med att jag får eksem runt munnen ibland. Kanske skulle prova Stora hårkuren nästa gång!
Det skadar ju aldrig att testa. För mig hjälpte det i alla fall:)
Jag gillar oxå stora hårkuen :) mitt hår har blivit bättre och växer snabbare samt att jag börjar få tillbaka mitt tjocka hår :) naglarna är starkare oxå men skivar sej fortfarande lite men mest pekfingrarna
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Vart får man tag på Stora Hårkuren? På apoteket? :)
Jag rakade nape (rakat i nacken och lite upp) förut och de är såklart mycket kortare än resten av håret, har förövrigt långt hår. Skulle vara skönt att hitta en dunderkur som gjorde att de växer ännu snabbare än mitt gör naturligt. Vill heller inte klippa av mitt långa hår så ser lite knasigt ut 🤪
Aut viam inveniam aut faciam
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
#6 Tackar tackar! :)
Juste, växer håret på kroppen kraftigare/snabbare också? Sorry för lite trådkapning 😇
Det beror nog på person till person :P
Okej ^^
#7 Ingen fara! Ja jag har inte märkt att jag får direkt mer hår på andra ställen än på huvudet 😃 men det kan säker vara individuellt!
#8 Jag har inte fått mer hårväxt någon annan stans än på huvudet:)
Finns stora hårkuren att köpa i någon affär?
#13 Vad jag vet så finns det bara på internet.