Hår iFokus

Hår

Etiketttips-råd
Läst 1165 ggr
[Mi-rand-a]
0

Löshårs fundering

Jag har äckligt tunt hår och använt löshår hur länge som helst, både clips och nail, men har tröttnat på clipsen och använder nail nu men tycker även de inte riktigt är rätt så funderar på att skaffa loop hair, 

MEN vet någon hur de är/ håller de bra? synd se tydligare eller är nail bättre om man har tunt hår?

-Idaoh-
0

#0 Det beror på hur tunt hår du har , jag tycker att allt syns i mitt hår ifall jag inte fixar till det .. Men tycker nog att keratinvax syntes mest av de olika sätten , sen kommer microringar då den blondaste ringen är av en lite lysande nyans att de syns genom håret .. vart mycket bättre när man tog en nyans mörkare , mellan blond . 

Har inte provat på ringhair än , men de sitter ju fast precis som microringar , och har man någon duktig som sätter i så ska det inte synas igenom :)

[Mi-rand-a]
0

#1 ja, alltså de är riktigt riktigt tunt så de syns för mig med om jag inte fixar till de men jag är väldigt noga med placering och vet på ett ungefär vart de syns minst, sätter fast de hemma men brukar bli helt okej.  Ska väll ta och testa dessa ringar och får hoppas på bästa resultat! :)

-Idaoh-
0

Ge det ett försök =) Går alltid att ta ur