Hår iFokus

Hår

Etiketterfärgblekningtoning
Läst 1540 ggr
darkness
0

slingor, färg?

Hej Jag brukar färga mitt hår (själv). Använder mig av contry colors (minns inte märke) men det är kastanj. Och jag skulle gärna vilja göra något nytt nu men med den hårfärgen och tänkte på slingor. Mörka slingor då. Vilkem färg tror ni? Mörkbrunt, mellan? Något annat? (: Ska givetvis fråga min frisör när jag klipper mig på torsdag.men tänkte om ni kanske vet något som passar :)

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

-Idaoh-
0

Ifall du kör slingor i mellanbrunt i kastanj färgat hår kommer de bli mörkbrunt då du inte har ljust hår .. :p

darkness
0

hmm ja men då testar jag nog mellanbrunt och ser om det blir bra 😃 tack ^^

darkness
0

Nu har jag varit hos frisören och klippt mig Sitter nu med hårfärg i håret och imorgon ska jag slinga det. Pratade med min frisör om slingor och hon tyckte att jag skulle bleka slingorna Menar hon då att typ använda mig utav blonde-slingorna (om ni vet vila jag menar) Vad jag sett på ica så har de tre typer av blonde. M1 M2 och M3 men min syrra säger att det finns även M+ eller något :s vet dock inte vilken jag iaf ska ta men eftersom de visar tre olika hårfärger på förpackningarna så antar jag att jag får gå efter att mitt hår är "mellanbrunt" fast de är kastanj då de andra två är ljusblomt och mellanblont? Får väl annara köpa med vanlig hårfärg om det ser för konstigt ut :P vill ju inte se dum ut när man ska på ålandsresa ;)