Vad ska jag göra för frisyr?!
Nu är det som så att jag har testat ALLT.. långt, mittemellan, kort, page, uppklippt osv osv osv… men jag är bara nöjd ett litet tag och nu har jag slut på idéer…
Dåligt av mig som själv är frisör, hahaha….
Tips mottages gärna och såhär ser jag ut nu.
Vill tillägga att jag egentligen har färgen KOPPAR i mitt hår..
Och jag lägger till 3 bilder på hur jag brukar ha håret…
Rosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus.
De två första frisyrerna var jättefina på dig! 🙂 Om jag ska välja en favoritfrisyr så blir det nog hellugg, grymt snyggt och ramar in ditt ansikte fint!
Annars skulle jag nog tycka att en lång snedlugg skulle passa dig. http://www.hairstylesheart.com/wp-content/gallery/medium-length-hairstyles-with-bangs/4.jpg
#6 Haha jag förstår dig! Men om du kör på en sån lugg jag länkade så slipper du ju klippa den mer än när du annars klipper dig :)
Hellugg var fint. Den bilden där håret är uppsatt i tofs, var fin med. :)
Jag har själv snedlugg, men en kortare och trivs jättebra i det. Själv älskar jag kapade luggar precis vid ögonen, jag själv har dock för avlångt ansikte och passar inte i det. 😛
Jag vet inte om jag var till hjälp överhuvud taget men det jag vill säga är att du har en fin ansiktsform som gör att du passar i de flesta frisyrerna! Så vilken du än väljer blir säkert fin! 🙂
Hellugg var absolut den frisyr jag tyckte var finast på dig :D
Glöm inte att du är älskad och helt underbar!
Dublett :P
Glöm inte att du är älskad och helt underbar!
Själv gillade jag lockigt 50 tal bäst :) Gör en mussepigglugg? En sådan som följer ögonbrynen så att säga.
Sajtvärd på Iller.ifokus