Tips mottages!
Såhär ser jag ut i håret nu, har bara låtit det växa de senaste åren och efter denna bild togs - för ca 9 månader sedan, så klipptes det av ca 10 cm som nu vuxit ut igen.
Jag gillar längden men är så less på själva "frisyren". Det är i mina ögon väldigt tjockt och lockigt lockigare än på denna bild då topparna var lite plattade.
Det börjar bli hög tid att boka tid hos frisör igen och frågan är som alltid, ska jag våga göra något eller bara låta det fortsätta växa som ogräs?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Sätter du upp det i olika uppsättningar? För det är ett enkelt sätt att variera frisyren.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Funderar även över färgen, har haft en period för några år sedan då jag hade många olika Färger, bland annat svart och grönt men lessnade på att hålla på att färga och färga, speciellt med extremfärgerna som jag tyckte trappades ur så himla fort.
Hur fungerar det med hårkritor? Är det så bra som det ser verkar?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#1 Nä, det är jag väldigt dålig på, blir mest en hård knut då det är lämpligast att ha så när jag jobbar.
När jag känner mig kreativ kan det väl bli någon fläta
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se