Längre hår!
Hejsan :) Jag är 14 år och har just hittat hit till Hår iFokus som verkar vara en intressant och roligt site! Själv älskar jag att gå till frisören även om jag bara klipper mig, tycker om att få sitta och prata medan man blir klippt! Jag är absolut inte feg för att testa nya idéer och har testat kortare hår, uppklippt, lugg osv. Tycker bara det är kul, man känner sig som ny när man är färdig också :)
Men nu hade jag tänkt och spara mitt hår, många i min ålder använder löshår/hårförlängningar men jag tycker mest det ser fake och tråkigt ut, om man inte förstås har köpt något äkta och dyrt. Jag vill alltså få mitt riktiga hår att bli längre, billigare och mer praktiskt för min del! :)
Finns det några tips hur man kan göra för att håret skall växa snabbare? :D
Nej tyvärr så finns det inte det. Vad du kan göra är att vårda det hår du har så att det inte blir slitet och du måste klippa dig. Annars är det bara tålamod som gäller. Lycka till!
Välkommen hit! 
Som Chamy säger är det inte så mycket att göra, mer än att vårda håret på bästa sätt.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
+Alltid ha håret uppsatt ex. i fläta har man håret utsläppt så sliter det mer på håret, säger jag som har en fläta som slutar nedanför ändan.
+Inte tvätta håret varje dag och smeta i en massa konstiga produkter.

massera hårbotten, jag tänker testa något på apoteket som heter B kombin (tabletter), som tydligen ska stärka hår och naglar, vårda håret medans det växer ut.. yes, finns inte mycker mer att säga än det som de ovanför redan har sagt.. :)
Okej, tack ändå för alla svar :)
Håller på med en eterisk rosmarin Olja som ska stimulera hårväxten har bara tästat några få ggr så vet inte hur mycket det kommer växa på mig finns ockå något som heter typ ricinolja som ska ha väldig efekt på bara en månad
Bella Bengtsson