Hjälp ?
Nu har jag fått värsta idén 😃
Eftersom jag vägrar å färga mitt egna hår med "fantasy" Färger ..
Så ska jag köpa ett träns / i-tips färdiga i den ljusrosa färg jag vill ha :)
Så nu till frågan , vart hittar jag detta billigt ? Tajmahal är ett alternativ , rapunzel har inte den ljus rosa jag vill ha .. Sen tar det stopp .. Ebay har men tar sån tid att få hem grejerna tycker ja :(
Spelar ingen roll ifall det är syntet :)
Tänkte fästa håret i slingor på mina clips jag har här hemma , använder microringar för att slingorna ska sitta kvar då =)
http://www.happyhair.se/ Jag tyckte dom hade ganska billigt men jag vet inte om dom har sån som du vill ha ^^ Jag tänkte beställa några saker där förut men gjorde de inte så jag vet inte hur de är att beställa där och så.
#1 Njaa deras rosa va nog för mycket , får se ifall jag vågar mig på det ändå ;)
Hårkritor , tror du det skulle vara nått ? =)
#2 Jag kom på att jag köpte blå och lila clip-ons på glitter och då fanns de också ljusrosa, dom kostade 39kr har jag för mig. Jag har inte provat hårkritor, så jag vet inte men jag skulle vilja prova :3
#3 ska in till stan imorgon , ska kolla runt lite å se ifall jag hittar nått då :) Tack för tipset om glitter , springer förbi där imorgon och kollar lite :)
Min mamma vill testa det efter hon såg Yohio ha rosa toppar på mello ;)
Läste lite om det och det ska tydligen hålla 3 tvättar , kanske värt att testa ? =) Då jag sällan tvättar löshåret så lär det ju vara ett bra och billigt alternativ =)
#4 Antagligen lite mer o fixa med än att bara sätta i löst hår, men aa de man kan nog göra lite mer :)