Spara ut eller slinga?
Hej hopp!
Just nu har jag väldiga problem med att bestämma mig för vad jag ska göra av min kalufs. Vill egentligen komma bort från allt färgande men problemet är att jag precis som många andra färgat mitt halvblonda hår svart/brunt i flera år. Vet inte om jag klarar av att bara spara ut håret då utväxten inte kommer att vara så rolig… Så jag funderar på att ljusa upp det med en omgång slingor hos frissan, men samtidigt är jag osäker på att bleka håret, vill ju inte att det ska bli allt för slitet (är ju inte perfekt kvalitet nu heller efter alla år av färgning).
Såhär ser mitt hår ut idag (taget precis efter tvätt med Balsammetoden för första gången också!) Brunsvart, några centimeter röd färg och så utväxten.
Någon som har några förslag? Ska jag bara härda ut eller borde jag försöka ljusa upp längderna lite?
jag skulle nog slingat det hos frissan :) då ser det inte lika markant ut när utväxten blir längre.
Jag skulle också gå till en frisör och slinga det :) Du verkar ha en fin, naturlig färg!
Glöm inte att du är älskad och helt underbar!
Ja det lutar nog åt ett besök hos frissan!
#2 Tack! Jag vet ärligt talat inte hur det kommer se ut när det växt ut. Har inte haft min naturliga hårfärg på drygt 10 år så det blir spännande :)