Hår iFokus

Hår

Etiketterfärgblekningtoning
Läst 2225 ggr
IamNinjaBoy
2013-03-07 21:17
0

Vitt hår :)

Hej jag undrar om det finns en vit hårfärg som lägger sig över det väldigt ljusgula jag har kvar i håret? För Jag har väldigt många olika nyanser i håret nu bland annat ljuslila pga silverschampoo. Det blir liksom inte så kritvitt som jag vill ha det :( Utan bara väldigt väldigt ljus blond. När jag bleker använder jag mig av Mood Ultrablond-Xtra Finns det nån som kanske bleker ännu bättre? Som verkligen tar bort det gula? :)

Clementinbarn
2013-03-08 22:20
0

Jag har aldrig haft verkligen vitt hår! 
Men min syster har det och det har hon fått genom att bleka håret hos frisören och sen i med silverschampoo.
I ditt fall så skulle jag kanske kolla upp Manic Panic virgin snow t.ex. 🙂
Men om jag inte är helt fel ute så finns det väl för att färga håret vitt eller så i affärer såsom åhlens eller kicks? 😃

"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor

IamNinjaBoy
2013-03-08 22:45
0

Redan provat det har typ samma effekt som silvershampoo :/ Jaha Det har jag aldrig hört :O Får kolla upp det ^^

Clementinbarn
2013-03-08 23:36
0

Annars kan du ju testa med sån nutri color creme färgbomb. 
Tror de är nummer 1002 på den för platina hår 😃
http://pinknation.se/2011/may/absolut-repair.html#comment

Hoppas du får någon hjälp utav detta 😛

IamNinjaBoy
2013-03-09 01:01
0

Enligt henne som du länka var den ju till för att liva upp vilken hårfärg som helst, inte få det vitt D: Men ska fråga på Åhlens som du sa :)

Clementinbarn
2013-03-09 09:53
0

#4 klart den livar upp håret! Just 1002 är ju för att liva upp platina blont hår och hjälper till att ta bort gula nyanser i ett blont hår! Tex jag som har rött hår använder en sån färgbomb fast typ nummer 600, det håller mitt hår rött när hårfärgen börjar gå ur och bli orange :)

Miyako-chan
2013-03-09 16:43
0

Det finns toner's som tar bort gula pigment c: Directions blandannat har en ^^ Tänkte använda en när jag färgade mitt hår lila, men det gjorde jag aldrig. Blekte det bara först c: