Hjälp! Det fattas hår??
Jag är lite orolig över en sak gällande min hårbotten/mitt hår. Det är då så att jag har upptäckt att jag inte har något hår på en yta. Det är ek liten yta på nån cm i typ nacken som jag inte har något hår. Det liksom är hår längst ner och sedan är det en tom len yta, inte stubbig eller något och sedan kommer det till mitt vanliga hår. Jättesvårt att förklara och ännu svårare att fotografera när man inte har något att ta som hjälp. Men jag försökte fotografera. Är detta något att oroa sig över? Är de kanske normalt? Vad tror ni?
Det är helt normalt jag har oxå det så
Har faktiskt aldrig sett det förr förutom hos de som har alopeci areata…eller såna som blekt håret så pass så det går att dra av jättelätt. 
~mikkan
Det är fullt normalt alla hårfeste är olika från person till person . Jag har oxå sånt du behöver inte oroa dig jag har varit hos läkare och dom sa att det inte va någon fara
Jag har också skumt hårfäste i nacken/bakom öronen :P
Jag har också så! :)
Ricinolja 3/vecka sedan 24/12 - 2011.
www.elinvikstrom.blogg.se
Det är fullkomligt normalt. Det kan vara ett gammalt ärr eller bara en lokal abnormalitet i hårväxten. Så länge det inte sprider sig och blir större så är det inget att oroa sig för.
Om du är orolig, gå till en läkare och kolla upp det.
Hur har det gått, är du fortfarande orolig?
Weima.
Gå till hudläkarn!
Du har kal fläck som ökar och dessutom är det rodnad i den.
Kolla upp så att du inte fått sjukdomen som ger kala fläckar, eller så att det inte är något annat. Bra att du frågar här!
Visst är det normalt med olika hårfästen, men man ska alltid kolla med läkare om man är orolig och dessutom så är det ALLTID olika från person till person hur man tappar hår. Mycket viktigt att lita på sin intuition och INTE på vad andra säger som INTE är läkare.
Lycka till!
Kram Tezz (Frisör)
Rosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus.
Kan det kanske vara ringorm? Sett hundar som har det, blir lite liknande.
Har du haft clips ? Har hört att de kan slita bort hårstrån i en cirkel ifall man använder det mycket / sover med det .. har själv aldrig råkat ut för det ..