Vilka hårfärger har ni haft?
Skulle vara väldigt roligt att få veta vilka olika hårfärger alla haft!
Min original färg är blond.
Har haft platinablond,kopparblond, orange, skrikrött, brunt & nu har jag svart! :)
Ricinolja 3/vecka sedan 24/12 - 2011.
www.elinvikstrom.blogg.se
hm.. Jag har haft
knallrosa
svart med röda slingor
rött
blont
ljusbrunt/mörkblont
mörkbrunt
svart
blåsvart
rödbrunt/mahogny
Nu har jag mörkbrunt med ca 10cm mellanbrun utväxt. Färgade svart för ett bra tag sen men färgen har blekts och smälter nästan in i utväxten.
Ska försöka att vila håret lite nu… färgade håret första gången när jag var 8 år… 🤐
Orginalfärg mellanbrunt!
Jag har haft mörkbrunt, nästintill svart, rödbrunt, brunt med blonda slingor och helblont :)
Nu har jag min naturliga hårfärg igen! Alltså inte färgat alls :)
Rosa, lila, blått, svart, illrött, mörkrött, korallrött/rosa, ljusbrunt, kanelbrunt, svart/blått, vitt, råttfärgat, koppar, blont
Endast mellanbrunt och min naturliga hårfärg som är blond 🙂
Min naturliga hårfärg är ljusblond nästintill vitt
- ljus brunt
- Mörk brunt
- Grönt
- Rosa
- Rött
- Knallrött
- Lila
- Blå
http://ask.fm/JessicaReips
Min naturliga hårfärg som är typ råttfärgad! Svart, mörkorange-ljusorange, blont, rosa, vinrött, brunorange, brunt, lila, gult, grönt, rött! Försökt få blått hår också men det fäste inte :o Hade nog för mörkt hår när jag försökte! :)
"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor
Kall blond-naturliga
Kall blond med brunt underhår
Turkost
Svart
Svart med turkos dipdye
Rött med orange dipdye
Orange/rött-efter avfärgning
Varm blond färg - den jag har nu
Men till balen ska jag lägga i en kall blond hårfärg
Min naturliga hårfärg är mörkare blond numera, innan jag började färga var den mot platina hållet.
Började färga när jag var 11 tror jag. Har hoppat runt mellan svart och blont kanske 5ggr nu. Annars har jag haft brunt i olika nyanser, knallrött, mörkrött, mörkrött med inslag av lila, platinablont, oranget, mörkblont, blåsvart.
~mikkan
Min naturliga är mörkblond/ljusbrun och jag har haft svart, mörkbrun och orangeröd o pippigul (efter misslyckad blekning ;) Har svart hår med 7-8 cm utväxt.. sparar ut min naturliga. Orkar inte hålla på med håret nå mer.. använder Balsammetoden och de får mitt hår platt så slipper slita med plattång också ;)
Har faktiskt bara haft min naturliga… Röd :)
Spruca
vitt,blont,brunt,svart,grönt,lila,rosa,ceris, turkos,blått, orange,gult, mahogny.. you name it. haft allt typ
Nathalie Månsén
_http://thecityhelditsbreath.blogspot.com
http://kaninmagazinet.se_
#12 åh en sån bild med alla mina hårfärger och när jag testat dreads har jag också gjort en gång i tiden! 😃
Undra om jag har kvar den! Hade varit roligt.
"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor
Original: blont som blev asfaltsfärgat vid tonåren…
Har haft:
- vitt
- blont
- neongrönt (klorvatten i blonderat hår)
- orange (efter färgborttagning några dagar)
- svart
- mörkbrunt
- kastanjebrunt
- rödbrunt
- blont med kopparslingor
- rött/svart/vitt (hela håret med balkar)
Som ni märker har jag provat lite allt möjligt men jag har alltid kommit tillbaka till att vara blond så nu ska jag inte ändra mer =) Nu har jag butiksblond i håret men har haft frisör att blondera slingor till mig, små i hela håret =) Det ser naturligare ut och sliter inte lika mycket på håret om man inte blonderar hela =)
Jag har haft… de flesta Färger. Och är mörkt blond naturligt (vilket jag nu övergått till efter att inte ha färgat håret på snart tre år)
Ett par nyanser av blont
Bruna nyanser
Svart
Ett par nyanser av rött
ungefär fyra nyanser av blått
Lila
Grönt
Turkost
Rosa (av misstag)
Gult
Cerise
Grått
Orange
Samt en massa kombinationer av dessa. Rött och blått var en favorit, liksom regnbågsfärgat. Har även varit blond med mörkt underhår.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
#14 Ja den är nästan 2 år gammal och bilderna där va för 2 år. Så hade jag gjort en idag hade den blivit dubbelt så stor ;)
Försök hitta den :D
Den man bäddar med får ligga.
Min naturliga färg är mellanblont
Har haft
Platinablont
Ljusblont
Ljusa slingor
Koppar/röd brun
Ljusbrunt
- Medarbetare på Fälttävlan ifokus
Min ursprungsfärg är mörkblond/ljusbrunt.
Har haft:
- Blont, ljusblont till mörkblont
- Ljusbrunt, brunt, mörkbrunt
- Slingor i alla möjliga nyanser
- Rött, allt från koppar, rödbrunt till skrikrött.
- Svart har jag enbart haft som "effekt". En slinga eller underhåret.
Nu har jag mörkbrunt igen och det är vad jag trivs bäst i. 🙂
Rosalee