Hår iFokus

Hår

Etiketterfärgblekningtoning
Läst 2727 ggr
Lynxkissen
4

Vilken hårfärg?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilken utav hårfärgerna passar mig bäst tycker ni?

Funderar på att färga en starkare röd med orangea toppar, vad tror ni? Vill göra något häftigare ;) Har nu axellångt hår, som första bilden.

Lynxkissen
0
Lynxkissen
1
Lynxkissen
0
Lynxkissen
0

och till sist…rödsvart

Nathalie-G
1

Du passade otroligt bra i starkt rött, vilket få gör enligt mig!!

WilmaP
0

Tycker att du passar bäst i hårfärgen på första bilden, helt klart! :)

Lynxkissen
0

Tack så mycket ^^ Det är den färgen jag känner att jag trivs bäst i, kul att veta vad ni här tycker med :)

elinkw
0

Håller med, rött! :)

Ricinolja 3/vecka sedan 24/12 - 2011.
www.elinvikstrom.blogg.se

Clementinbarn
0

Jag är inte säker på vad jag tycker mer än att den blonda färgen var nejnej i mina ögon! 🤦‍♂️
första bilden känns lite konstig i färgen, men den bilden med rött och svart så ser de jättefint ut 🙂

"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor

Lynxkissen
0

#9 Ganska rolig kommentar om det blonda, det är vad jag trivts minst i fast det var vad jag absolut ville ha i början. Av nyfikenhet undrar jag vad du tyckte var "nej" :)

Det rödsvarta trides jag också mycket bra i :)

Clementinbarn
0

#10 Haha, jadu! Jag har lite svårt att beskriva det bättre faktiskt! Jag tittade på alla bilderna och de blonda var de enda som faktiskt bara kändes som ett "NEJ detta är inte rätt"! Jag antar att det inte matchar din hud eller något sånt i mina ögon :) Eller så kanske det beror lite på utstyrseln och den blonda nyansen också! Finns ju olika nyanser av blont så en annan nyans kanske skulle funka ;) Själv trivdes jag inte riktigt i blont när jag väl hade det heller!

mopsen12
0

Jag tycker - antingen behålla det röd-rosa, eller färga iskall platina blond. Kan hända att den blonda nyans du hade var för mjuk och varm?

Clementinbarn
0

#12 håller med, tror nyansen är lite för gul på bilden! :)

Lynxkissen
0

#11 Tack- ja det kan ju vara svårt att förklara ibland :) Kan ju vara så, absolut.

#12 Oh platinablond tycker jag är fint, men lite feg att bleka förmycket. Dock var jag ju sugen på lavendel eller ljust rosa då måste man ju med bleka mycket, men möjligt skulle jag nog passa bättre i den blonda :)

Nu ska jag klippa mig imorgon och färga på lördag- så får se hur det blir… både spännande och pirrigt!

Clementinbarn
0

#14 du får visa bild på resultaten sen :D

Lynxkissen
0

#15 Absolut! :) De kommer upp i helgen :)

Autodidakt
0

Den översta bilden med de röda är av snyggt! Det framhäver dina ögon skit bra! Så kör på de :)

Den man bäddar med får ligga.

Lynxkissen
0

#17 Tack så mycket! :)

Spruca
1

Den första tycker jag :)

Spruca

[Spökriddare]
1

Rödsvart var galet snyggt! 😍

Lynxkissen
0

Tack så mycket :) Verkar som jag ska hålla mig inom den röda skalan hihi :)

Lynxkissen
1

NU! Är jag klar! Hihi! Det blev inte som tänkt, men i alla fall. Det blev riktigt Arielrött- och inga mandarintoppar. Men det får duga…. :)

Hiss/diss?