3 cm på en månad möjligt?
Jag mäter min utväxt, eftersom jag har blekt de blont och har mörkbrunt så syns de, och mitt växer lite mer än 3 cm är de möjligt:O

kan va möjligt. allas hår växer lite olika fort. Tar du nå kosttillskott eller så?

ja silica:O
#2 Funkar det? :)
Medarbetare på Sphynx iFokus

hur länge har du tagit dom?
Jag har tagit hårkontroll i ca 6 månader nu om inte mer..märker bara liten skillnad kanske..
Ja det är ju skillnad på att mäta håret så att säga (efter som det slits) och att mäta utväxten.
Nen med utväxten ser man ju i.af hur mycket det faktisktt växer. Det låter inte helt omöjligt, då jg själv lyckades växa 8 cm på längden (alltså kroppen) på ca 3 månader förr.
Mamma äter silica… Man kanske skulle börja med det (A)
Hakuna matata!

ja silica är bäst, ja jag har ätit de nu i 2.-3 månader kanske, och ja , håret, som kommer ut blir glansigare och tjockare :!D

#6 Vart köper man det? :)

Undrar också vart det kan köpas, och vad det kostar :P

Jag läste på en hemsida nu att det kostar 45 kr och finns i typ mataffäer.. (från märket Friggs) :)

ja precis, på alla ica kvantum (:
friggs- Silica för hår hud och naglar står där, mina kostade också runt dära, Typ125 tabletter i tror jag :)

#10 Jag var på ica idag men dom var slut :(
#12 1 mm om dagen blir ju 30 mm=3 cm på en månad?
Jag använde hårkontroll i ca 2-3 månader och naturligt växer mitt hår 3 cm i månaden, men med hårkontroll blev de 4 cm i månaden :S Så de funkar nog från person till person…
Den man bäddar med får ligga.
ska nog prova detta… håller på att spara ut mitt naturliga hår och har bara växt 7 cm. Ljusbrun utväxt i svart hår kanske inte är så snyggt. Men vill heller inte bleka o hålla på :P
Rosalee