Rak lugg, passar det verkligen mig?
Tja!
Jag har haft rak lugg 2 tillfällen i mitt liv, första gången hade jag typ axel kort svart hår och rak lugg och andra gången hade jag lila längre hår med rak lugg.
Jag personligen tyckte aldrig att jag riktigt passade i det, men så hann jag aldrig bli van heller innan jag gjorde om de till snelugg igen.
Andra tycker dock att jag passar i det, vad säger ni?
"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor
Kan du inte visa hur du ser ut i snelugg också så att vi har något att jämföra med? :D
Något svar borde man väl kunna få här? Eller?😮
Du är jättefin i rak lugg.
Jag tycker att du passar i raklugg! Fast iofs så är du väldigt fin i snedlugg med, men dina vänner ljög inte när de sa att raklugg passade dig! 😃
Jag undrar om jag skulle bli sams med luggen om jag testade igen och faktiskt gav mig själv lite tid att bli van vid det! :O Raklugg är väldigt trevligt på dom som passar i det, så om jag passar i det kanske jag ändå skulle ge det ett till försök! :) Är ju LITE sugen ändå
Eller en lite kortare raklugg? Som börjar längre upp på pannan, det brukar vara enkelt å vika håret och trixa för att se hur det skulle se ut!
#8 åhnej! Gud! Luggen kan absolut inte gå ovanför ögonbrynen! Det är ett stort nej om det är det du tänker på! :O
Haha, ok då… men jag tror du skulle passa i det faktiskt! 😃
#10 haha, kan du lägga upp en bild på någon med den luggen som du ungefär tänker dig? :)
Ohno! :O De är en tjej i skolan som har skaffat en sån kort lugg, kanske tom liiiite kortare och den ser så hemsk ut :( den måste vara precis under ögonbrynen enligt mig!
Tycker att du passar väldigt bra i både snelugg och raklugg =) personligen tycker jag att din lugg är lite väl tjock, syns väl mest på första bilden så det kan ju vara lite missvisande men annars var det sjukt snyggt 😃
~mikkan
#12 Hayley är så fin! Paramore forever ❤️
Jag tycker sneluggen passar bäst :)
#14 Jag kan hålla med om att luggen var väldigt tjock :o var dock ingen riktig frisör som klippte den heller utan det var en kompis :) #16 Jag har mer eller mindre haft snelugg hela mitt liv och nu har den börjat bli lång och behöver klippas igen och du får hemskt gärna komma med bildtips på hurdan snelugg! Ni får en bild på hurdan hårfärg och frisyr jag har just nu så kanske ni kan säga lite bättre :)
Så blev den sne :( Ni får skylla på mig om ni får ont i nacken av att titta på bilden!