Hår iFokus

Hår

Etikettfrisyrer
Läst 6419 ggr
Pluupp
2013-01-26 22:15
0

Balfrisyr?!

Hejsan! Behöver eran hjälp! Jo, i maj så ska jag på studentbalen :) Men jag vill inte lägga massa pengar på att gå till en frisör och göra min balfrisyr. Undrar om ni vet någon fin håruppsättning man kan göra själv? Några tips ? Är ute i god tid, så jag kan öva och så ett tag hemma (Y) HAr medellångt svart hår , ungefär till mitten på ryggen. :) kramis

pepsibarn
2013-01-26 23:26
0

Du kan ju göra en enkel; locka håret och sen dra bak lite av båda sidorna, fästa där bak och sen låta lite lugg vara kvar :) Hoppas du förstår vad jag menar med sidorna :s

[SnowMaiden]
2013-01-26 23:34
0

Denna donnan kan ge dig en hel del enkla tips. Finns några som är jätte enkla och snygga till balen

http://www.youtube.com/user/lilithedarkmoon?feature=watch

Ellenfyrkant
2013-02-02 18:04
0

Vad har du för frisyr och längd att göra uppsättning av?

Mvh Ellenfyrkant

Ellenfyrkant
2013-02-02 18:19
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tog själv studenten och gick på bal förra året. Kan visa hur min balfrisyr såg ut. Och hoppas att det kan inspirera dig. :)

Mvh Ellenfyrkant

VildaVittra
2013-02-04 09:39
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Den här är elegant och enkel:

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

VildaVittra
2013-02-04 09:49
0

Den här är också enkel att göra om du vill a en mer romantisk stil:

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

VildaVittra
2013-02-04 13:30
0

Jag fastnade lite på youtube idag efter jag svarat på den här frågan och har sett fem miljoner roliga uppsättningar. Den här ser avancerad ut, men är enormt enkel. Lite speciell, men otroligt rolig.

Pluupp
2013-02-04 22:40
0

Tack så mycket för alla tips! :) ska testa lite av dessa ni har tipsat om :)!!